A Symantec új biztonsági információ menedzsment megoldása
A Symantec Security Information Manager 4.5 a felhasználók számára biztosítja a bejelentkezések hosszútávú megőrzését a jogi és más megfelelési ellenőrzésekhez. Az összköltségek csökkentésére számtalan tárolási lehetőség áll rendelkezésre, ilyen például a DAS, SAN és NAS. A Symantec Security Information Manager emellett egy olyan infrastruktúrát is biztosít, amely figyeli a felhasználói interfészeket és felhasználói menedzsmentet az Active Directory integrálásán és szabálymenedzsmenten keresztül.
Egy azonnal rendelkezésre álló kockázatcsökkentési és helyreállítási tartalommal a Symantec Security Response Manager segíti a személyzet hatékonyságát. A Security Operation Center (SOC) elemzői hatékonyan reagálnak a legkritikusabb biztonsági fenyegetettségekre a felhasználói környezetben. A felhasználók számára automatizált munkafolyamatot biztosít a beépített ticketingen vagy a vállalati helpdesk megoldásokkal való összekapcsolhatóságán keresztül. A Symantec átfogó tájékoztatást biztosít a felhasználói környezetekről az adatok összegyűjtésével több mint 100 eseményforrásból, amelyek azt biztosítják, hogy a kritikus eszközök védve legyenek.
Az esemény-kezelés életciklus automatizálásával a felhasználók hatékonyan nézhetnek szembe mind a biztonsági, mind a megfelelési szabályokkal. A Symantec Security Information Manager lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonosítsák és besorolják az eseményeket, reagáljanak rájuk, illetve értékeljék őket.
Azonosítás – több millió biztonsági incidens kezelhető számú kritikus biztonsági eseménnyel való összekapcsolása
Elsőbbség létrehozása – a kritikus incidensek prioritásának kiterjesztése beépített szabályokon és valósidejű tartalomfrissítésen keresztül a Symantec Global Intelligence Network-től
Reagálás – zárt munkafolyamat és ticketing integrálás annak biztosítására, hogy a biztonsági incidenseket elhárították és kezelték
Vizsgálat – megengedhető és szintezhető, hosszútávú tárolás, illetve minden egyes biztonsági esemény megvizsgálása.
Kapcsolódó cikkek
- Hibás Symantec-frissítés bénított le kínai PC-ket
- Adatlopástól félnek az internetezők
- A céges adatok fele laptop-lopás és hanyagság miatt vész el
- Felmérés a vállalatok mentési és archiválási szokásairól
- Symantec-segítség a tavaszi lomtalanításban
- Tovább fokózódott az online adatlopás veszélye
- Pc-szintű biztonság mobil eszközökhöz Symantec szoftverrel
- Norton 360: internetvédelem a laikus millióknak
- Németország Európa adathalász-fellegvára
- A spammerek már nem az ösztönökre akarnak hatni
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.