A Symantec új biztonsági információ menedzsment megoldása

forrás Prim Online, 2007. január 16. 14:54
A Symantec bemutatta a Symantec Security Information Manager 4.5 termékét, amely a felhasználók számára lehetővé teszi biztos IT irányítási és megfeleltetési program kialakítását az esemény-kezelés életciklus automatizálásával. A Symantec Security Information Manager segít a felhasználóknak az IT kockázatok csökkentésében azáltal, hogy beszámol az IT biztonsági ellenőrzés hatékonyságáról, és lehetővé teszi a rendszergazdák számára, hogy gyorsan reagáljanak a biztonsági fenyegetettségekre és incidensekre a hálózati környezetben.
A Symantec Security Information Manager 4.5 integrált esemény-archiválást  és menedzselést biztosít, valamint továbbfejlesztett megfelelési jelentést és a vállalati rendszer feletti erős felügyeletet. A megfelelés továbbfejlesztéséért a felhasználók megismételhető és dokumentált zavar elhárítási programot építhetnek ki, valamint beépített mintasablonok állnak a felhasználók rendelkezésére, amelyeket egyedi igényekre szabhatnak, rendszerbe foglalhatnak és automatikusan feloszthatnak.

A Symantec Security Information Manager 4.5 a felhasználók számára biztosítja a bejelentkezések hosszútávú megőrzését a jogi és más megfelelési ellenőrzésekhez. Az összköltségek csökkentésére számtalan tárolási lehetőség áll rendelkezésre, ilyen például a DAS, SAN és NAS. A Symantec Security Information Manager emellett egy olyan infrastruktúrát is biztosít, amely figyeli a felhasználói interfészeket és felhasználói menedzsmentet az Active Directory integrálásán és szabálymenedzsmenten keresztül.

Egy azonnal rendelkezésre álló kockázatcsökkentési és helyreállítási tartalommal a Symantec Security Response Manager segíti a személyzet hatékonyságát. A Security Operation Center (SOC) elemzői hatékonyan reagálnak a legkritikusabb biztonsági fenyegetettségekre a felhasználói környezetben. A felhasználók számára automatizált munkafolyamatot biztosít a beépített ticketingen vagy a vállalati helpdesk megoldásokkal való összekapcsolhatóságán keresztül. A Symantec átfogó tájékoztatást biztosít a felhasználói környezetekről az adatok  összegyűjtésével több mint 100 eseményforrásból, amelyek azt biztosítják, hogy a kritikus eszközök védve legyenek.

Az esemény-kezelés életciklus automatizálásával a felhasználók hatékonyan nézhetnek szembe mind a biztonsági, mind a megfelelési szabályokkal. A Symantec Security Information Manager lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonosítsák és besorolják az eseményeket, reagáljanak rájuk, illetve értékeljék őket.

Azonosítás – több millió biztonsági incidens kezelhető számú kritikus biztonsági eseménnyel való összekapcsolása
Elsőbbség létrehozása – a kritikus incidensek prioritásának kiterjesztése beépített szabályokon és valósidejű tartalomfrissítésen keresztül a Symantec Global Intelligence Network-től
Reagálás – zárt munkafolyamat és ticketing integrálás annak biztosítására, hogy a biztonsági incidenseket elhárították és kezelték
Vizsgálat – megengedhető és szintezhető, hosszútávú tárolás, illetve minden egyes biztonsági esemény megvizsgálása.
Kulcsszavak: security Symantec

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01