Korszerűbb kórházak SAS-sal
A költségcsökkentésen túl…
A SAS Performance Management for Healthcare alkalmazással javul a betegellátás minősége az egészségügyi intézményekben. A szoftver konzisztens, azonnal elérhető információkkal támogatja a gyors, ugyanakkor megalapozott és precíz döntéshozatalt, amely egy kórházban akár életeket is menthet. A gyorsabb információáramlásnak köszönhetően egy-egy beszámoló néhány óra alatt is elkészíthető. Szintén a betegelégedettséget és a betegbiztonságot növeli, hogy az erőforrások hatékony felhasználásával optimalizálható a műtők kihasználtsága, ezáltal csökken a betegek várakozási ideje. A szoftver segítségével az orvosok folyamatosan összevethetik teljesítményüket a szakterületük számára meghatározott értékekkel.
A teljesítménymenedzsment megoldással azonosíthatók a kritikus területek, ugyanis számszerűsíthetővé válik, hogy a klinika egyes alkalmazottai, szervezeti egységei hogyan járulnak hozzá az intézmény céljainak eléréséhez.
Az alkalmazással növelhető az egészségügyi dolgozók elégedettsége is, amelynek fontos szerepe van a Magyarország számára kritikus orvos- és nővérmegtartásban is. A SAS korszerű megoldása egyik lépcsőfoka lehet annak, hogy az orvosok szakértelméhez méltó környezet valósuljon meg egy-egy kórházon belül.
Sikeres amerikai példa
Az évente 50 000 beteget ellátó bostoni Brigham és Women’s gyakorló kórház ötödik éve alkalmazza sikerrel a SAS Performance Management for Healthcare szoftvert. A SAS üzleti intelligencia- és elemző technológiájának köszönhetően a felelősségi körök jobban körülhatárolhatóvá, az adatok pedig könnyebben áttekinthetővé váltak. Összességében javultak az intézmény pénzügyi és hatékonysági mutatói.
A Brigham és Women’s kórház kiemelkedő teljesítménynövekedését az Amerikai Minőségi Egészségápolási Bizottság (National Committee for Quality Health Care) és a Balanced Scorecard Collaborative is díjjal ismerte el. A SAS-nak nem ez az első sikere az egészségügyi szektorban. A vállalatnak kiemelkedő múltja van az intézmény menedzsmenten kívül a kutatás-fejlesztés és a betegbiztosítás támogatása terén egyaránt.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Philips noteszgép ergonómikus felépítéssel
- Lakossági légszennyeződés-előrejelzés Londonban
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
- Magzati szívmonitoring a Pannontól
- Az e-mail-függőség veszélyesebb a marihuána-fogyasztásnál?
- RFID a műtőben, MR-felvételek mozgó paciensekről
- Ingyenes elektronikus Braille szolgáltatás vakoknak
- Vizitdíjfizetés mobilon bankkártyával
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.