Újabb céget vásárolt az econet.hu
Az indoor specialista, beltéri reklámfelületek értékesítésével, termékmintázással, magazinterjesztéssel foglalkozó Boomerang Media 1997-ben alakult. Ingyenes képeslapjaival - Freecard - és beltéri plakátjaival hamar ismertté vált nemcsak a hirdetők, hanem a fogyasztók körében is. A Boomerang Reklám Kft. ma már a magyarországi beltéri reklámpiac jelentős, 20% feletti részesedéssel bíró szereplője, és fontos eleme lesz az econet.hu médiaportfoliójának. A Boomerang Reklám Kft. kizárólagos érdekeltségébe tartozó, az elsősorban az ingyenes programmagazinok terjesztésében élenjáró Exit Point Kft. pedig a jelenlegi ügyfelek továbbra is kifogástalan kiszolgálásán túl az indoor média tevékenység értékes kiegészítője lesz.
Külön kiemelést érdemel az is, hogy a héten akvirált Pesti Est vállalatcsoporthoz tartozó O-Zone Kft. és a Boomerang Reklám Kft. együtt a 2006-ban listaáron több mint 2,7 milliárd forintos teljes magyar beltéri reklámpiac csaknem 46%-át, ezen belül az életmód és szórakoztatás tematikájú nyomtatott reklám kategória közel teljes egészét fedi majd le. A két azonos tevékenységű cég önálló, az ügyfeleiket változatlanul magas színvonalon kiszolgáló piaci szereplőként működik tovább. Az önállóság megőrzése mellett is kiaknázható szinergiák várhatóan nem csak ezen cégek, hanem az egész econet.hu média üzletág piaci szereplését és gazdálkodását pozitív irányban befolyásolják majd.
Kapcsolódó cikkek
- Econet.hu - bennfentesnek minősülő személy részvényvásárlása
- Az econet.hu a Pesti Est új tulajdonosa
- Az Econet.hu blogon tájékoztat
- Az Econet.hu törzstőkét emelt az Externet Kft.-ben
- A Bandoine Holdings eladta econet.hu részesedését
- PSZÁF - 2,5 millió forint bírság az econet.hu-nak
- Az econet.hu Rt. közleménye könyvvizsgálatával kapcsolatban
- Az econet.hu bírósági kereset nyújtott be a PSZÁF határozata ellen
- Jelentős támogatást nyert az econet.hu konzorciuma
- 800 milliót nyert pályázaton az econet.hu grid technológiájával
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.