Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
Az Avaya az elmúlt évben több mint 500 az internetes telefonálást lehetővé tevő berendezést adott el. A vevők között volt 10-20 főt alkalmazó kis vállalat, vagy iroda, illetve több ezer embert foglalkoztató kereskedelmi lánc is.
Dancsi András elmondta: az idén az első negyedévben a gazdasági megszorítások vélt vagy valós hatásai miatt az eladások növekedése visszaesett, a cégek megfontoltabban költenek, illetve más beruházásokkal versenyeztetik az IP-telefon beszerzéseket.
A társaság az idén a tervezett növekedés elérését részben a szerdán bemutatott multimédiás contact centerek, illetve a továbbfejlesztett IP Office telefonrendszer eladásától is várja. A 10-150 ügyintézőt kiszolgáló multimédiás contact center egyik előnye, hogy lehetővé teszi, a fax, az SMS és az e-mail küldést is, illetve a tudásalapú szelektálást: így az ügyfelet ahhoz a munkatárshoz irányítja, aki a legjobban meg tudja oldani a problémát.
Az IP Office egyebek mellett a vonalas és a mobilkészülék közötti kapcsolatot teszi egyszerűbbé: a híváskor például mindkét készülék cseng, s a munkatárs azt veszi fel, amelyik kényelmesebb számára. A szoftver ezen túlmenően lehetővé teszi a különböző készülékek közötti konferenciahívást is.
Egy korábbi felmérés szerint Európában átlagosan a munkavállalók 48 százaléka használ vállalati mobilt, de a 25 fősnél kisebb cégek esetében ez az arány 56 százalék.
A felmérések szerint egy kis-, közepes cég átlagosan 1-2 millió forintot költ egy új IP-rendszerre, s a fejlesztés másfél-két év alatt térül meg számára.
Az eseményen elhangzott: az interneten keresztüli, IP-telefónia előnye, hogy nem kell a régi telefonrendszert teljesen kicserélni, a régi rendszerre, készülékekre is alkalmazható a megoldás.
Kapcsolódó cikkek
- Kilép a Dell az LCD TV üzletágból?
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új értékesési vezető az Oracle-nél
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Hitelközvetítő céget alapított a portfolio.hu
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- Az Oracle 2007-es Partner Díjának nyertesei
- 4000 főtől válik meg a Motorola
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.