Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés

MTI Sajtóadatbank, 2007. április 19. 09:31
Az internetes és egyéb távközlésben érdekelt Avaya Magyarország Kft. 60-70 százalékos árbevétel-növekedést szeretne elérni az október elején kezdődött idei pénzügyi évében - mondta Dancsi András, a cég kereskedelmi igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
A társaság a tavalyi, szeptember végén zárult üzleti évében megduplázta árbevételét a kis- és közepes vállalatok (kkv) internetes telekommunikációs (IP) piacán.

Az Avaya az elmúlt évben több mint 500 az internetes telefonálást lehetővé tevő berendezést adott el. A vevők között volt 10-20 főt alkalmazó kis vállalat, vagy iroda, illetve több ezer embert foglalkoztató kereskedelmi lánc is.

Dancsi András elmondta: az idén az első negyedévben a gazdasági megszorítások vélt vagy valós hatásai miatt az eladások növekedése visszaesett, a cégek megfontoltabban költenek, illetve más beruházásokkal versenyeztetik az IP-telefon beszerzéseket.

A társaság az idén a tervezett növekedés elérését részben a szerdán bemutatott multimédiás contact centerek, illetve a továbbfejlesztett IP Office telefonrendszer eladásától is várja. A 10-150 ügyintézőt kiszolgáló multimédiás contact center egyik előnye, hogy lehetővé teszi, a fax, az SMS és az e-mail küldést is, illetve a tudásalapú szelektálást: így az ügyfelet ahhoz a munkatárshoz irányítja, aki a legjobban meg tudja oldani a problémát.

Az IP Office egyebek mellett a vonalas és a mobilkészülék közötti kapcsolatot teszi egyszerűbbé: a híváskor például mindkét készülék cseng, s a munkatárs azt veszi fel, amelyik kényelmesebb számára. A szoftver ezen túlmenően lehetővé teszi a különböző készülékek közötti konferenciahívást is.

Egy korábbi felmérés szerint Európában átlagosan a munkavállalók 48 százaléka használ vállalati mobilt, de a 25 fősnél kisebb cégek esetében ez az arány 56 százalék.

A felmérések szerint egy kis-, közepes cég átlagosan 1-2 millió forintot költ egy új IP-rendszerre, s a fejlesztés másfél-két év alatt térül meg számára.

Az eseményen elhangzott: az interneten keresztüli, IP-telefónia előnye, hogy nem kell a régi telefonrendszert teljesen kicserélni, a régi rendszerre, készülékekre is alkalmazható a megoldás.
Kulcsszavak: +céginfo Avaya Avaya-hu

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01