A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba

Kovács Attila, 2007. április 25. 15:11
A Synergon Informatika Nyrt. Liberalizált távközlés a közép-kelet-európai régióban címmel rendezett az MVNO (Mobile Virtual Network Operator) terén való lehetséges szerepvállalásáról ma félnapos konferenciát Budapesten, a Hotel Kempinskyben.
A megjelent ötven érdeklődő és a sajtó képviselői Lazarovits Márk vezérigazgató bevezetőjét követően négy előadást hallgattak meg. A jelen lévőknek lehetősége nyílt technológiai és törvényi szabályozási oldalról megismerni a távközlési és informatikai piac konvergens megoldásának, a virtuális mobilszolgáltatásnak az előnyeit, mind a telekommunikáció, szolgáltató, és nagyvállalati szférában, mind a lakossági ügyfelek oldaláról. A konferencián a virtuális mobilszolgáltatás üzleti előnyeit megismerve, megtudhatták, hogyan válhat versenyképessé a távközlési szolgáltatás és a szolgáltatással mennyire jelentős árcsökkenés érhető el a régióban.

Az itthoni kilátásokról és a Synergon lehetséges szerepéről szólt Jeszenszky Zoltán, a Synergon Igazgatóság elnöke. Magyarországon, kissé eltérően más uniós országoktól, más a helyzet az MVNO-t illetően. Egyértelműnek látszik, hogy a telített mobilpiacon egy virtuális mobiltársaság csak a három itthoni mobilszolgáltató kárára tudná működését megkezdeni, illetve fenntartani. Ráadásul a "fapados" szolgáltatók diszkontszolgáltatást nyújtanak "áron alul", így a nekik hálózatot biztosító cégeknek mindenképpen versenytársává válnának. Jeszenszky szerint a Synergon fejlődéséhez nem elég a hazai informatikai piac bővülése, mint hálózatépítő és -fenntartó ezért is kíván az MVNO vonalon új irányokban fejlődni. A Synergon azt tervezi, hogy a nagy mobil szolgáltatók versenytársaivá válás helyett, szeretne első lenni a hazai MVNO-üzlet más szereplői között, főleg befektetéssel és megfelelő informatikai eszközök szállításával. A mai konferencián a házigazda társaság leginkább a kapcsolatfelvételre fókuszált.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél

Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.

2024. november 16. 17:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06