HP: új adattárház-platform és BI szolgáltatások
A HP Neoview hardvereket, szoftvereket és szolgáltatásokat is tartalmazó, integrált adattárház-platform. Az eredményes üzleti működés motorjaként átfogó képet ad az ügyfeleknek a fontos üzleti információkról, azon belül a termékértékesítés mérőszámairól, az ügyféltrendekről, valamint a gyártótevékenység és az operatív működés hatékonyságáról.
A régebbi nagyvállalati adattárházakkal ellentétben a HP Neoview kimondottan olyan 7x24 órás környezetekhez készült, ahol a döntéshozatalt több szinten, a szervezet számos dolgozójánál tökéletesen integrálták az üzleti működésbe.
Az IDC adatai szerint a HP máris első helyen áll a BI-szerverek telepítésében a globális piacon. A cég ma bemutatott alapszintű üzletiintelligencia-szolgáltatásaival az ügyfelek megoldhatnak néhányat az ágazat legösszetettebb információs kihívásai közül, és értékes előnyökre tehetnek szert a döntéshozatal, a hatósági megfelelés és versenypozíciójuk javítása terén.
A szolgáltatások értékét tovább növeli, hogy a HP tavaly felvásárolta az amerikai Knightsbridge Solutions tanácsadócéget, amely 700 kimondottan BI-megoldásokra szakosodott szakembert foglalkoztat.
HP Neoview: üzleti intelligencia gazdaságosan
A szabványos komponensekre épülő HP Neoview platform egyszerűen, a dolgozók költséges továbbképzése és új szoftverlicenc-díjak felmerülése nélkül beilleszthető a meglévő IT-környezetbe. A platform masszív teljesítményt, folyamatos rendelkezésre állást és kivételes méretrugalmasságot kínál.
A HP Neoview jellemzői és előnyei:
ˇ Gyorsabb előnyszerzés. A HP már szállítás előtt konfigurálja és teszteli a Neoview-t, így a platform gyorsan beilleszthető a meglévő környezetbe és a korábbi megoldásoknál hamarabb megkezdheti a terabájtok fogadását;
ˇ Nagyobb általános használati érték a Neoview szabványos komponenseiből (pl. HP Integrity és ProLiant szerverek, HP StorageWorks tárolók) eredően;
ˇ Páratlan teljesítmény a komplex lekérdezések, a vegyes munkaterhelések és párhuzamos használat terén;
ˇ 7x24 órás rendelkezésre állás, kisebb kockázat anélkül, hogy ehhez offline leállási időszakokra lenne szükség;
ˇ Több száz terabájtig terjedő skálázhatóság – ideális platform az adatpiacok konszolidálására;
ˇ Kisebb adminisztrációs idő- és költségigény a HP távfelügyeleti és -figyelési képességeinek köszönhetően.
A HP BI-szolgáltatásportfóliója:
ˇ Stratégia és tervezés: segít az üzleti és IT-vezetőknek a jövőkép és az alapterv kidolgozásában (a BI-ciklus tetszőleges fázisában) – ezen keresztül támogatja az érintettek támogatásának megszerzését, az eredményes erőforrás-gazdálkodást, a lokális projektek teljes vállalati szervezetre történő kiterjesztését és az inkrementális értékteremtést.
ˇ Adatminőség: azonosítja az adatminőségi problémák kiváltó okát, és rövid időn belül elvégzi a komplex adatkezelési rendszerek összefüggéseinek elemzését.
ˇ Adatintegráció: keretrendszert biztosít a különféle forrásokból (pl. régi alkalmazásokból, operatív rendszerekből, adattárházakból/adatpiacokról, külső forrásokból és webes alkalmazásokból) származó adatok integrálásához.
ˇ Adatszolgáltatás: gondoskodik róla, hogy a megcélzott felhasználók gyorsabban hozzájussanak a hatékonyabb üzleti döntéshozatalhoz szükséges adatokhoz.
A HP partnerhálózatának optimalizált megoldásai
A HP az üzletiintelligencia-szoftverek vezető szállítóival kiépített szoros kapcsolata révén bővíti tovább a HP Neoview platform képességeit. A kezdeményezésbe bevont partnerek között szerepel az Ab Initio, a Business Objects, a Cognos, az Informatica, a MicroStrategy és a SAS. A HP és partnerei közös megoldásokkal, az üzleti intelligencia terén speciális szakértelemmel rendelkező, vegyes mérnökcsapatokkal, valamint előtesztelt/előhangolt konfigurációkkal és a HP technológiájához biztosított szoros integrációval juttatják még nagyobb értékhez az ügyfeleket.
Ez év januárjában a HP külön üzleti egységet hozott létre szoftverüzletágán belül kimondottan a BI-alkalmazások forgalmazására. A HP Business Intelligence Group annak a vállalati törekvésnek a jegyében jött létre, melynek célja a HP infrastrukturális, szoftveres és szolgáltatási képességeinek összevonása, valamint a HP Szolgáltatások BI-beruházásainak összehangolása a Knightsbridge-akvizíció keretében megszerzett erőforrásokkal.
Kapcsolódó cikkek
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- A HP kiválóan teljesített
- Üzleti intelligencia mindenkinek, Microsoft eszközökkel
- Üzleti eredmények kkv-knál - HP technológiákkal
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
- Symantec adatközpont automatizálás Veritas Server Foundation megoldással
- A HP szabadalomsértés miatt pert indít a Pelikan ellen
- HP játékközpontú noteszgép kivehető távirányítóval
- SAS szoftver üzlethelyiség-választáshoz
- Új tintapatron-stratégia a HP-nál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.