A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
A Synergon Informatika Nyrt. 1,92 millió dollárnak megfelelő cseh korona összeggel kívánja megemelni csehországi leányvállalata, az Infinity a.s. alaptőkéjét - közölte a Synergon a Budapesti Értéktőzsde honlapján.
A Synergon a leányvállalat következő közgyűlésén tesz javaslatot a tőkeemlésre. A tőkeemelést követően az Infinity teljes egészében visszafizeti az anyavállalattal szemben fennálló hiteltartozását, amellyel a két cég közötti hitelszerződések is megszűnnek. A Synergon 91,7 százalékos részesedéssel rendelkezik a 8,381 millió cseh korona alaptőkéjű cseh leányvállalatban.
Kapcsolódó cikkek
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Synergon: hatékonyabb működés várható 2007-ben
- A Synergon megújította Cisco minősítéseit
- Új kommunikációs igazgató a Synergonnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.