4000 főtől válik meg a Motorola

Kiss Ádám Zoltán, 2007. június 5. 08:23

A változatlanul élesedő mobilpiaci verseny következményeként a vállalat jelentős, 4000 fős elbocsátásra készül.

A cég döntésének hátterében egyértelműen a még szorosabbá váló piaci versenyre való felkészülés áll, döntésüket költségcsökkentéssel indokolják. A Motorola jelenleg a világ második legnagyobb mobiltelefon-gyártója, és karrierje nem leáldozóban van, mégis rákényszerül a tömeges elbocsátásokra. A vállalat mobil üzletágának jelentős sikere a Razor sorozat, mely vékony felépítésével új iparági szabványt állított fel, nem is olyan régen megszokott vastagságúnak tűnő telefonok mára nehezen eladhatóvá váltak a piacon. A Razor több sikeres változatban is megjelent, és a jelek szerint még sokáig a piacon szeretnék tartani, de izgalmas és népszerű új fejlesztésekből sincs hiány a vállalatnál, gondoljunk csak a Motofone F3 szuperolcsó, mégis minőségi anyagokat tartalmazó designjára. A cég mégis átszervezi teljes felépítését, ami 300 millió dollárjába kerül, ám mégis megéri hosszútávon. Olyannyira így van ez, hogy jóllehet eredetileg 3500 alkalmazott elküldését tervezték, mégis az addig sem csekély szám növelése mellett döntöttek, így alakult ki a 4000 fős elbocsátási terv.

Kulcsszavak: +céginfo Motorola

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54