Következő generációs CRM a felsőoktatásnak

OTS - Cégvonal, 2007. június 9. 09:18

A felsőoktatási ügyfélkapcsolati szoftverek (CRM) terén élvonalbeli Intelliworks, Inc., bemutatta következő generációs CRM platformját, az Oriont. Az alapjaiban átalakított, teljes egészében web-alapú és igény szerint alkalmazható Orion CRM az első kifejezetten a felsőoktatás sajátos igényeinek kielégítésére tervezett többfelhasználós szoftver szolgáltatás (Software as a Service, SaaS).

Az Orion az alábbi funkciók kiegyensúlyozott egységét nyújtja:

1. Gazdag felhasználói élmény - a leginkább felhasználóbarát és legelegánsabb felhasználói felület a felsőoktatásban

2. Telepítés nélkül - nem igényel semmiféle szoftver telepítést sem az egyetemi számítógép rendszerekben, sem a felhasználói számítógépeken

3. Gyors alkalmazásba vétel - órák alatt alkalmazásba vehető hónapokkal, illetve évekkel szemben

4. Folyamatos frissítés - gyors bővíthetőség új funkciókkal

Az Orion egyszerű használhatóságot, gyors konfigurálási lehetőséget és rövid alkalmazásba vételi periódust kínál web böngésző felületen keresztül. Mivel nem igényel külön szoftver telepítését, az Orion SaaS a meglévő rendszereknél és az intézmények saját fejlesztéseinél jóval hamarabb alkalmazásba fogható. Olyan feladatokat, mint például az adatfeltöltés vagy célzott marketing kampányok lefuttatása akár egy órán belül is el lehet végezni. A felhasználók egyedi eszközöket hozhatnak létre saját CRM honlapjukon marketing kampányaik, címlistáik, feladataik kezelésére.

A felsőoktatási intézményeknek az üzleti főiskoláktól kezdve a szakképzési intézményeken, a helyi főiskolákon át a non-profit intézményekig és az egyetemi programokig mind előnyére válik az Orion funkciógazdag, teljes egészében web-alapú SaaS rendszere.

Az Orion racionalizálja a felsőoktatási intézmények kapcsolati marketing és kommunikációs funkcióit, miközben javítja a különböző tanszékek és programok közötti interakciót. Teljes körű áttekintést nyújt a kapcsolatok és minden egyes kapcsolattal folytatott kommunikáció felett.

További részletek az Orion funkcióival és árazásával kapcsolatban a 2007 nyarán esedékes piaci bevezetéskor kerülnek közzétételre.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01