Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
A felsőoktatási ügyfélkapcsolati szoftverek (CRM) terén élvonalbeli Intelliworks, Inc., bemutatta következő generációs CRM platformját, az Oriont. Az alapjaiban átalakított, teljes egészében web-alapú és igény szerint alkalmazható Orion CRM az első kifejezetten a felsőoktatás sajátos igényeinek kielégítésére tervezett többfelhasználós szoftver szolgáltatás (Software as a Service, SaaS).
Az Orion az alábbi funkciók kiegyensúlyozott egységét nyújtja:
1. Gazdag felhasználói élmény - a leginkább felhasználóbarát és legelegánsabb felhasználói felület a felsőoktatásban
2. Telepítés nélkül - nem igényel semmiféle szoftver telepítést sem az egyetemi számítógép rendszerekben, sem a felhasználói számítógépeken
3. Gyors alkalmazásba vétel - órák alatt alkalmazásba vehető hónapokkal, illetve évekkel szemben
4. Folyamatos frissítés - gyors bővíthetőség új funkciókkal
Az Orion egyszerű használhatóságot, gyors konfigurálási lehetőséget és rövid alkalmazásba vételi periódust kínál web böngésző felületen keresztül. Mivel nem igényel külön szoftver telepítését, az Orion SaaS a meglévő rendszereknél és az intézmények saját fejlesztéseinél jóval hamarabb alkalmazásba fogható. Olyan feladatokat, mint például az adatfeltöltés vagy célzott marketing kampányok lefuttatása akár egy órán belül is el lehet végezni. A felhasználók egyedi eszközöket hozhatnak létre saját CRM honlapjukon marketing kampányaik, címlistáik, feladataik kezelésére.
A felsőoktatási intézményeknek az üzleti főiskoláktól kezdve a szakképzési intézményeken, a helyi főiskolákon át a non-profit intézményekig és az egyetemi programokig mind előnyére válik az Orion funkciógazdag, teljes egészében web-alapú SaaS rendszere.
Az Orion racionalizálja a felsőoktatási intézmények kapcsolati marketing és kommunikációs funkcióit, miközben javítja a különböző tanszékek és programok közötti interakciót. Teljes körű áttekintést nyújt a kapcsolatok és minden egyes kapcsolattal folytatott kommunikáció felett.
További részletek az Orion funkcióival és árazásával kapcsolatban a 2007 nyarán esedékes piaci bevezetéskor kerülnek közzétételre.
Kapcsolódó cikkek
- GTS-Datanet pályázat a jövőről, diákoknak
- SharePoint portál az ELTE-n
- A NetAcademiával képezteti leendő tanácsadóit a Microsoft
- ECDL a szakképzésben - kölcsönös átjárhatóság
- Elektronikus tananyag-piactér és a digitális könyváruház indul
- Webfejlesztői verseny Microsoft platformon
- Cell Broadband Engine technológia oktatása a BMF-en
- Intel-technológiát oktatnak a BME-n
- MS: IT-vakáció a Balatonon diákoknak
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.