A Pannon nem ért egyet a GVH döntésével

forrás Prim Online, 2007. június 8. 12:45

A Pannon nem ért egyet a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) döntésével, melyben húsz millió forint bírságot szabott ki a mobilszolgáltatóra, azt állítva, hogy a 2006. évi kommunikációs kampányaiban megtévesztette a fogyasztókat, ezért a mobilszolgáltató jogorvoslatért a bírósághoz fordul.

„A Pannon működése során a legmagasabb szintű üzleti etikai normákat alkalmazza, fő alapelvünk, hogy ügyfeleink igényét a legnagyobb versenyhelyzetben is kizárólag tisztességes magatartással és a legnagyobb szakmai felkészültséggel lehet kiszolgálni. Kommunikációnk is ezen a felelős gondolkodásmódon alapszik” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A GVH írásbeli határozatának áttanulmányozása után a döntést a bíróságon támadja meg a mobilszolgáltató.

Kulcsszavak: GVH jog Pannon GSM

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A PwC megvette a GKID-t

A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers Magyarország Kft. 100%-os tulajdonrészt szerzett a GKID Research & Consulting Kft-ben. Ezzel a PwC tanácsadási üzletága digitális kereskedelmi, csomaglogisztikai, médiapiaci valamint adatszolgáltatási és piackutatási kompetenciával is bővül.

2024. október 3. 11:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37