SAS: nélkülözhetetlen marketingfegyver

forrás Prim Online, 2007. szeptember 24. 17:30

A marketingvezetők számára a mai napig az egyik legnagyobb kihívás, hogy stratégiáik, illetve kampányaik kialakításakor olyan döntéseket hozzanak, amelyek a leghatékonyabb marketingmixhez, illetve szinergiákat is kihasználó integrált marketinghez vezetnek. A rendelkezésre álló erőforrások optimalizálása komoly feladat, hiszen hatalmas mennyiségű információ kezelésére van hozzá szükség. A SAS bemutatta három legfontosabb ügyfélintelligencia-alkalmazásának korszerűsített változatát, amelyek a legújabb marketingkihívások megoldására hivatottak.

A marketingoptimalizálás nem más, mint az ügyfél-kommunikációs tevékenységek tudatos tervezése, a célcsoportok, üzenetek és csatornák kiválasztása, és prioritásainak megállapítása, a szervezet kapacitásainak figyelembevétele mellett. A cél, hogy a vevők (ügyfelek) válaszadási aránya minél magasabb legyen.

„Észrevettük, hogy ügyfeleink egyre nagyobb érdeklődést mutatnak marketingalkalmazásaink iránt. Növekvő ugyanis az igény a kommunikáció precíz finomhangolására, adott marketing-költségvetés mellett elérhető vevők számának maximalizálására. A ma bejelentett frissített alkalmazásokkal a marketingoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen eszközöket kínálunk” -nyilatkozta Jeff Levitan, a SAS Customer Intelligence vezetője.

Az alkalmazások újdonságai:


A SAS Marketing Optimization felhasználói felülete teljesen megújult, az eszköz pedig olyan funkciókkal bővült, mint az ügyfélkapcsolati menedzsment, vagy az utolsó kapcsolatfelvétel óta eltelt idő. Az alkalmazás döntéstámogató szerepe is növekedett azáltal, hogy tovább finomított, más SAS alkalmazások adatait is felhasználó beszámolói minden korábbinál pontosabb képet adnak a vállalat marketingtevékenységéről.     

A SAS Digital Marketing legnagyobb újítása az RSS (híroldalakat és blogokat olvasó) funkció, valamint a dinamikus web-publikációs támogatás, ami korábban nem használt online kommunikációs csatornák elérését teszi lehetővé. A szoftver új változata rendelkezik továbbá egy olyan tartalomszerkesztő funkcióval, amelynek segítségével a többcsatornás kommunikációban használt paneleket szimultán módon, akár egyszerre is könnyedén lehet tesztelni és alakítani.

A harmadik frissített SAS megoldás, a SAS Marketing Automation, mostantól szorosabb integrációt biztosít más SAS alkalmazásokkal. Ez többek között abban is megnyilvánul, hogy a SAS Real-Time Decision Manager döntéstámogató rendszerrel közös felhasználó-felületet használ, amely lehetővé teszi a marketing szakembereknek, hogy belső, külső kommunikációt vagy eseményekre alapuló marketing kampányokat tervezzenek könnyedén és konzisztens módon.    

Kulcsszavak: SAS marketing

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36