SAS: nélkülözhetetlen marketingfegyver
A marketingoptimalizálás nem más, mint az ügyfél-kommunikációs tevékenységek tudatos tervezése, a célcsoportok, üzenetek és csatornák kiválasztása, és prioritásainak megállapítása, a szervezet kapacitásainak figyelembevétele mellett. A cél, hogy a vevők (ügyfelek) válaszadási aránya minél magasabb legyen.
„Észrevettük, hogy ügyfeleink egyre nagyobb érdeklődést mutatnak marketingalkalmazásaink iránt. Növekvő ugyanis az igény a kommunikáció precíz finomhangolására, adott marketing-költségvetés mellett elérhető vevők számának maximalizálására. A ma bejelentett frissített alkalmazásokkal a marketingoptimalizáláshoz nélkülözhetetlen eszközöket kínálunk” -nyilatkozta Jeff Levitan, a SAS Customer Intelligence vezetője.
Az alkalmazások újdonságai:
A SAS Marketing Optimization felhasználói felülete teljesen megújult, az eszköz pedig olyan funkciókkal bővült, mint az ügyfélkapcsolati menedzsment, vagy az utolsó kapcsolatfelvétel óta eltelt idő. Az alkalmazás döntéstámogató szerepe is növekedett azáltal, hogy tovább finomított, más SAS alkalmazások adatait is felhasználó beszámolói minden korábbinál pontosabb képet adnak a vállalat marketingtevékenységéről.
A SAS Digital Marketing legnagyobb újítása az RSS (híroldalakat és blogokat olvasó) funkció, valamint a dinamikus web-publikációs támogatás, ami korábban nem használt online kommunikációs csatornák elérését teszi lehetővé. A szoftver új változata rendelkezik továbbá egy olyan tartalomszerkesztő funkcióval, amelynek segítségével a többcsatornás kommunikációban használt paneleket szimultán módon, akár egyszerre is könnyedén lehet tesztelni és alakítani.
A harmadik frissített SAS megoldás, a SAS Marketing Automation, mostantól szorosabb integrációt biztosít más SAS alkalmazásokkal. Ez többek között abban is megnyilvánul, hogy a SAS Real-Time Decision Manager döntéstámogató rendszerrel közös felhasználó-felületet használ, amely lehetővé teszi a marketing szakembereknek, hogy belső, külső kommunikációt vagy eseményekre alapuló marketing kampányokat tervezzenek könnyedén és konzisztens módon.
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz
Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást.
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.