Elektronikus számlabemutatási és kiegyenlítési rendszert vezetett be a Generali
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. bevezette az EBPP-t, az EBPP.HU Zrt. hiteles elektronikus számlabemutatási és kiegyenlítési alkalmazását.
A Generali-Providencia Biztosító Zrt. az EBPP.HU Zrt. szolgáltatását igénybe véve éles üzemben elindítja elektronikus számlabemutatási és fizetési szolgáltatását ügyfelei részére. A Generali ezzel a szolgáltatással biztosítja ügyfelei részére, hogy a papír alapú számlázási folyamatok és eddig meglévő fizetési lehetőségek mellett elektronikus számlázást és elektronikus fizetési csatornákat is választhassák. A rendszerhez való csatlakozás opcionális, és az ügyfelek részére annak használata teljesen ingyenes. Az EBPP rendszer használata a Generali teljes ügyfélköre részére biztosított, előnye, hogy az ügyfelek mentesülnek a sárga csekk befizetésével járó kellemetlenségektől, postai sorban állástól, várakozástól.
Kapcsolódó cikkek
- Megújult a Budapest Internetbank
- Oracle banki szoftver kisebb pénzintézeteknek is
- Adatszivárgás ellen a bankok is védhetők
- Biztonságos online bankolás Boot CD-vel
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- A kereskedelmi bankok nem felelnek meg saját elvárásaiknak
- A Postbank is a Novell megoldásait választotta
- Onlinet - az idén 900 millió forint bevétel
- Mobiltelefonos nemzetközi átutalások
- Microsoft alapú back-office rendszer a Groupamánál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.