A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
A Magyar Telekom csoportszintű, online kreatív és média ügynökségek kiválasztására kiírt tenderét a lefolytatott többlépcsős, nyílt eljárás eredményeként a Grey Worldwide Hungary és a Kirowski nyerte. A vállalatcsoport a kiválasztott ügynökségeken keresztül végzi a T-Mobile, a T-Com, a T-Online, a T-Systems és a T-Kábel márkák online hirdetési és reklámtevékenységét 2008-ban.
A Magyar Telekom 2007. szeptember 18-án meghirdetett nyílt tenderének célja olyan ügynökségek kiválasztása volt, amelyek hatékonyan tudják támogatni a Csoport márkáinak marketingkommunikációját online kreatív, online média és online kommunikációs stratégiai területeken. A többlépcsős tender – amelyre összesen 14 ügynökség jelentkezett – lebonyolítása előminősítéses eljárás keretében, 4 fordulóban zajlott. A pályázat kidolgozására felkért ügynökségek két kategóriában kapták a feladatokat: stratégiai-kreatív és stratégiai médiatervezés témában.
A szakmai és kereskedelmi, valamint az összefoglaló értékelés alapján kialakult sorrendnek megfelelően a Magyar Telekom bíráló bizottsága az alábbi ügynökségeket hirdette ki győztesnek az online marketingkommunikációs tender eredményeként:
I. kategória (kreatív tervezés + kommunikációs stratégia): Grey Worldwide Hungary Kft., Kirowski Zrt.
II. kategória (médiatervezés és -vásárlás + kommunikációs stratégia): Kirowski Zrt.
A Magyar Telekom Csoport a nyertes ügynökségeken keresztül végzi a „T” márkák (T-Mobile, T-Com, T-Online, T-Systems és T-Kábel) 2008. évi online marketingkommunikációs feladatait.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: 19 milliárdos létszámleépítés
- Magyar Telekom: Szapáry lemondott fb-tagságáról
- A Magyar Telekom kapta meg 2007-ben az Üzleti Etikai Díjat
- Erősít az LG a globális branding területén
- Csúszik a Telekom Slovenije privatizációja
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
- Nemzetközi elismerés a Magyar Telekomnak
- Az S&P és a Moody's visszavonta a Magyar Telekom önálló minősítését
- A legjobb hazai vállalati weboldal
- Magyar Telekom: 10 éve a tőzsdei parketten
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.