Ricoh - 3 milliárd forint bevétel az irodatechnikai piacon
A magyar irodatechnikai piacon működő Ricoh 3 milliárd forint forgalmat ért el a tavaly március végén zárult pénzügyi évben, s plusz-mínusz 5 százalékos eltéréssel az idei pénzügyi évben is hasonló bevétellel számol.
Halász Gábor, a Ricoh Hungary ügyvezető igazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón elmondta, hogy a Ricoh a magyar irodai másoló-piacon a harmadik helyen áll, részesedése 10-15 százalék. Kérdésekre válaszolva azt valószínűsítette, hogy a magyar irodatechnikai piac értékre inkább stagnálni vagy zsugorodni fog. Ehhez hozzájárul az is, hogy a verseny miatt éves szinten átlagosan legalább 10 százalékkal csökken az irodatechnikai berendezések, alapvetően a fekete-fehér és a színes nyomtatók ára.
A Ricoh tapasztalata szerint 3 éves távlatban egy színes nyomat előállításának ára a felére esik. Míg egy színes nyomat teljes bekerülési költsége tavaly év végén nettó 15-20 forint volt, ez év közepére mintegy 12 forintra csökken.
A 1936-ban alapított japán Ricoh 150 országban van jelen, 82 ezer munkatársat foglalkoztat, és a legutóbbi üzleti évében 17 milliárd dollár forgalmat ért el. A Ricoh tavaly három éves szoftverfejlesztési együttműködésben állapodott meg a Magyar Tudományos Akadémiával.
Kapcsolódó cikkek
- Erős harmadik negyedév a Vodafone-nál
- Megkétszerezte profitját az Amazon.com
- Ismét nyereséges a Sony játéküzletága
- 16 évig posztjukon maradnak a Google vezetői?
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
- Telekommunikációs veterán az Interoute alelnöki székében
- Új márkanevet vezet be a Ricoh
- Az innováció, ami számít... - A Ricoh Global jövőképe
- Zöld Tölgy Környezetbarát Termék díjat kapott a Ricoh Hungary
- "Pick of the year - Az év választása" díjat kaptak a Ricoh nyomtatói
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.