A VT-Soft tőkeemeléssel tulajdonrészt vásárolt az MPC Szoftver Kft.-ben
A VT-Soft Videoton Software Kft. és az MPC Szoftver Kft. együtt törekszik új területek elérésére a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerek piacán, speciális megoldásokkal szélesítve a közös palettát és erősítve az értékesítési tevékenységet.
Az együttműködéssel a cégcsoport portfóliójába az általános megoldásokon túl a gyógyászati segédeszköz-gyártók és -forgalmazók rendszere, autóipari megoldás (Dealer Management System), projektmenedzsment, hulladékgazdálkodási, automatizált gyártási és CRM ágazati megoldások tartoznak.
A szakértői és konzulensi csapat bővülése a jelenlegi ügyfelek számára új lehetőségeket nyit további megoldások alkalmazására, míg az új ügyfeleknek a vállalatirányítási rendszerek bevezetésekor biztonságot és garanciát ad a sokrétű iparági szakértelem és tapasztalat.
A VT-Soft és az MPC közös célkitűzése piaci részesedésük növelése a kis- és középvállalati szektorban, az ERP, üzleti intelligencia és integrált extranet megoldások szállítása terén.
A hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében - a cégek önállóságának meghagyása mellett - a két társaság összehangolja és a jövőben közösen folytatja a Microsoft Dynamics NAV termék marketing- és értékesítési tevékenységét. A célok gyorsabb eléréséhez az iparág-specifikus rendszereket továbbfejlesztik és dinamikusan bővítik az ERP és .NET területén szerzett szakértelmüket. Az együttműködésből fakadó szinergia hatások kihasználása mellett saját csatornáikon keresztül továbbra is értékesítik az ERP piacon kívül eső egyéb termékeiket, megoldásaikat.
Kapcsolódó cikkek
- Hétfőn indul a termelés a Nokia romániai üzemében
- A Yahoo elkerülné a Microsoft általi felvásárlást - Google-segítséggel?
- Cisco Systems: 7 százalékkal nőtt a második negyedévi adózott eredménye
- 41 millió eurót követel a Nokiától egy német szövetségi tartomány
- Nevet váltott a Grisoft
- Hatmilliárddal lép a magyar nyomdapiacra az Infopress Group
- Az Nvidia bekebelezi a fizikai gyorsítócsipeket fejlesztő Ageiát
- Vahl Tamás az AAM új üzletfejlesztési igazgatója
- A Microsoft megvásárolta a norvég Fast keresőprogram-fejlesztőt
- "A száz legjobb munkahely 2008-ban" - hatodik a Cisco
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.