A rEVOLUTION lett a Microsoft "Legeredményesebb Microsoft Dynamics NAV partnere"
A rEVOLUTION Software a 2007-es évben a teljes Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Navision) értékesítés összértékében, valamint az új NAV eladások értékét tekintve is első lett a hazai partnerek közül, amit a Microsoft 2005 és 2006 után 2007-ben is Kiváló Partneri címmel jutalmazott. A vállalat teljes Dynamics NAV árbevétele 2007-ben 307 millió forint volt, ami 109%-os növekedést jelent a 2006-os év eredményéhez képest.
A Microsoft Magyarország Kft. Üzleti Megoldások (MBS) üzletága 2008. február 21-22-én tartotta éves partnertalálkozóját, ahol Drajkó László osztotta ki a Dynamics partnerek 2007-es eredményei alapján a partnerdíjakat. A rEVOLUTION Software az eladások értékét tekintve mind a teljes NAV-eladások, mind az új ügyfeleknek történő NAV-eladások kategóriájában a 2006-os bronzérmes pozíciójával szemben 2007-ben a legelőkelőbb helyezést érte el. Az új ügyfelek száma tekintetében pedig 11 eladásával a 2. helyen végzett. A rEVOLUTION szakmai elismertségét jelzi ugyanakkor, hogy további 3 ügyfele más, egyébként igen neves partnertől váltott és választotta a rEVOLUTION-t rendszere továbbfejlesztésére és üzemeltetésére.
A rEVOLUTION Software 2004 óta a Microsoft Magyarország Dynamics NAV partnere, ezalatt több mint 50 cégnél vezette be a vállalatirányítási rendszert. A vállalat 2008-as tervei között további 20 új ügyfél megszerzése szerepel, amelyeknek jelentős része a várakozások szerint EU-pályázat útján fog a rendszer bevezetéséhez szükséges forrásokhoz jutni. A vállalat ennek tudatában még több segítséget nyújt a jelenlegi és jövőbeli ügyfeleinek a pályázati források lehető legjobb kihasználása érdekében. Ennek első eredményeképp az illetékesek a napokban döntöttek két újabb rEVOLUTION-ügyfél pályázatának támogatásáról.
A 2007-es évben az új ügyfelek körében olyan nemzetközi és hazai tekintetben is ismert szervezetek, vállalatok tűntek fel, mint például az ENSZ Gyermekalapja, az UNICEF, valamint a hazai reklámajándék piac egyik legmeghatározóbb szereplője, a Fortrend Kft. A toronydaruk összeszerelésével és bérbeadásával foglalkozó Ácsgép Kft. szintén a rEVOLUTION-t kérte fel a Microsoft Dynamics NAV rendszer bevezetésére.
Kapcsolódó cikkek
- Canon-Microsoft: együttműködésben a dokumentumkezelés és a vállalatirányítás terén
- Újabb változások a számlakiállítás szabályaiban
- XAPT üzleti sikere Kanadában
- A tökéletes problémamegoldás képlete
- Akvizícióval bővítette Microsoft Dynamics NAV üzletágát az XAPT Hungary Kft.
- Óvatosan a számlákat érintő új szabályok miatt!
- rEVOLUTION: új fejlesztési vezető
- Bővül az LLP termékpalettája: Infor EAM vállalati eszközmenedzsment
- rEVOLUTION szoftverek 15 éve
- LLP integrált informatikai megoldás utazási irodák számára
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.