A T-Mobile újabb egy évig a Budapesti Tavaszi Fesztivál támogatója lesz
A T-Mobile évek óta a világ egyik legrangosabb hazai kulturális rendezvényének, a Budapesti Tavaszi Fesztiválnak a segítője. Az anyagi támogatáson túl a mobilszolgáltató azzal is hozzájárul a sikeres rendezéshez, hogy az idén a Reneszánsz Év jegyében megrendezésre kerülő eseménysorozatról szóló információkat 4,85 millió ügyfele számára is elérhetővé teszi. Többek között az eseménysorozat programjairól a t-zones WAP vagy web’n’walk portálokra látogatók is tájékozódhatnak.
A mobiltelefonoknak azonban ennél nagyobb szerepet is szánnak a fesztivál szervezői, a 2008-as Budapesti Tavaszi Fesztivál utolsó három napján zajló Fringe Fesztivál művészeire a T-Mobile jóvoltából a 06-30/4444-888-as telefonszámon lehet majd szavazni.
A Budapesti Tavaszi Fesztivál 25 éve Magyarország legnagyobb kulturális fesztiválja. A március utolsó két hetében megrendezésre kerülő eseménysorozat világviszonylatban is jelentősnek számít. A magyar főváros 50-60 helyszínén közel 200 esemény, neves és elismert hazai, illetve külföldi művészek várják a belföldi és Magyarországra érkező érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországi mobilszolgáltatók a gyermek- és fiatalkorú telefonálók védelmében
- Olcsóbb BlackBerry levelezőszolgáltatás a T-Mobile-osoknak
- 11 millió fölé emelkedett a mobil-előfizetők száma decemberben
- Négyen együtt: kereskedelmi DVB-H mobiltv 2008 végén?
- Folytatódik az MTA és a T-Mobile mobilkommunikációs kutatása
- Közel 17,5 millió szilveszteri SMS a T-Mobile-nál
- December 24-én óránként átlagosan 500 ezer SMS-t küldtek a T-Mobile-osok
- Kilenc diák nyert laptopot és mobilinternet-előfizetést a T-Mobile egyetemi pályázatán
- Mobil TV: 12 tv-csatorna havi 1900 Ft-ért a T-Mobile-nál!
- T-Mobile - stabil, 44 százalékos piaci részesedés
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.