Különdíjas a Magyar Telekom HR-csapata
A február végén megrendezésre került első magyarországi HR-Bálon kihirdették az IVM Bridge tanácsadó cég által meghirdetett „Az Év HR csapata” pályázat eredményét. A Magyar Telekom az e-HR terén mutatott kimagasló innovációs tevékenységért kapott elismerést.
Anyavállalatához, a Deutsche Telekomhoz és annak több tagvállalathoz hasonlóan a Magyar Telekomnál is az ún. SAP-HR rendszer támogatja informatikailag a HR munkáját. A Magyar Telekom munkatársai az elektronikus HR előnyeit élvezhetik, amikor egy webalapú felületen, az ún. Reflexen juthatnak hozzá a személyre szabott HR-es információkhoz. A Reflex Magyarországon egyedülállóan széles funkcionalitással és eszköztárral rendelkezik, és interaktív elemei is vannak.
„Fontos visszajelzés számunkra ez a díj - mondta Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese. Több ezer munkavállalóval rendelkező cégként folyamatosan keressük annak a lehetőségét, hogy a vállalatcsoport mérete ellenére személyre szabott HR információkat nyújthassunk a munkatársak számára, és mindezt az infokommunikáció eszözeit felhasználva, könnyen kezelhető és áttekinthető formában tegyük.”
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom a Pulitzer-emlékdíj kizárólagos támogatója
- Carnation: Európai Minőség a Multimédiában
- Több mint 100 új ügyfélről számoltak be a Microsoft Dynamics partnernapján
- Kábellopás miatt nincs internet Kispesten
- A Sony Ericsson W910 Walkman: "2008 Legjobb Mobiltelefonja"
- BERTL és BLI díjak a Konica Minoltának
- Magyar Telekom: 20 százalékkal csökkent a nettó eredmény
- Pénzjutalmas online fejlesztői díj a Sanomától
- Magyar Telekom: eszközértékesítés a MakTelnél
- Változás a Magyar Telekom Igazgatóságában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.