Idén novemberben újra Mobilshow-Infomarket
A tavalyi kora őszi időpont ezúttal tél elejére került, november második hétvégéjére. A szakkiállítás új ideje – közelebb a téli bevásárlásokhoz – mind a forgalmazók, mind pedig a látogatók igényeit jobban kiszolgálja, hiszen a vásárlók már az ajándékötleteiket valósíthatják meg, a kereskedők pedig éves eladásukat növelhetik.
Hazánk legnagyobb ilyen tematikájú kiállítása, a MOBILSHOW és az INFOMARKET közös megjelenéssel mutatja be a 2008-as év mobiltelefon, PDA, notebook, konzol, PC és GPS újdonságait és kipróbálhatók lesznek a világújdonságok is!
A mobil és a PC találkozási pontjaival a nagyközönség látványos bemutatókon, míg a szakemberek fórumokon ismerkedhetnek meg közelebbről. Láthatóvá válnak a friss trendek, piaci irányzatok, mint a fix-mobil integráció erősödése, okos telefonok kényelmes megoldásai internetezésre, az egyre népszerűbb laptop értékesítés mobil előfizetéssel egy csomagban, az iPhone példájával a mobil felhasználói felületek fejlődése, valamint az internetezési szokásokra nagy hatással gyakoroló országos 3G lefedettség helyzete is.
Az esemény kiváló alkalom a mobilszolgáltatók, mobiltelefon gyártók, internet szolgáltatók, internetes tartalomszolgáltatók, és minden korszerű technológiával foglalkozó informatikai cég számára az új termékek és az új szolgáltatások közvetlen bemutatására. A show elemekkel, rendhagyó elektronikus interaktív elemekkel színesített esemény a szakma és a közönség számára egyaránt érdekes és hasznos találkozót ígér.
A kiállítások már a megújult Budapesti Vásárközpontban fogadják majd a kiállítókat és látogatókat. A Vásárközpont új létesítményei jelentősen hozzájárulnak a kiállítók és látogatók kényelméhez, a szolgáltatások színvonalának emelkedéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Megjelent az Opera Mini iPhone változata
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
- Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.