Magyar újítás az online reklámpiacon
Elsőként képben a CTnetwork
Világviszonylatban is unikumnak számít az az új online hirdetési lehetőség, mely kizárólag az eredmény alapú elszámolást biztosító CTnetwork hálózatában érhető el. A megoldás segítségével egy eddig szűznek számító területen jelenhetnek meg hirdetések. Így a CTnetworkhöz csatlakozott portáltulajdonosok új bevételi forrásra, a hirdetési hálózatot használó ügyfelek pedig időarányosan még több látogatóra tehetnek szert.
A CTnetwork szöveges hirdetési hálózata a szegmens első hazai, és a mai napig meghatározó szereplőjeként 2004-ben debütált. A szolgáltatás az eredmény alapú elszámolásnak köszönhetően – a hirdető csak a tényleges érdeklődést jelentő átkattintások után fizet - hamar népszerűvé vált. „A költségérzékeny kis- és középes méretű vállalkozások azért használják szívesen a CTnetworköt, mert weboldalukra rendkívül olcsón, egy látogatóért maximum 30 forintot fizetve tudnak érdeklődőket csábítani. A nagyvállalatok számára e mellett a fő vonzerőt az jelenti, hogy a CTnetwork egy néhány hetes kampány eredményeként rövid idő alatt akár több tízezres fős látogatói tábort képes oldalukra irányítani” – mondja Kristók Balázs a Hírek Média CTnetwork üzletágának vezetője. Mindezt a hirdetések konkrét megjelenítésében részt vevő, jelenleg már közel 500 tagot számláló partnerhálózat teszi lehetővé, melynek révén a CTnetworkben hirdető ügyfelek az internetezők 20-30 százalékát elérhetik.
Innovációs kényszer
A hálózat gyors bővülésével párhuzamosan a CTnetwork hirdetéskiszolgáló-rendszere is több ízben generációváltáson esett át. „A rendkívül dinamikusan fejlődő online hirdetési piac folyamatos innovációra késztet bennünket, ennek eredménye a most bevezetett ’képes’ hirdetési lehetőség is” – magyarázza Kristók Balázs. A magyar újítás lényege, hogy a rövid szöveges hirdetési üzenetek a portálok eddig kiaknázatlan képi felületein, így képgalériákban található fotókon, vagy akár híroldalak illusztrációs anyagain is – egy, az aktivitás hatására lenyíló „buborékban” - megjelenhetnek. Az újfajta környezetben történő reklámozás sok esetben teljesen reklámzajmentes, ami az eddigi tapasztalatok alapján akár nagyságrendekkel is magasabb átkattintási arányt, s így a megbízó számára időarányosan még több látogatót eredményez. „A fogadtatás igen kedvező, a magasabb átkattintási arány azt mutatja, hogy az internetezők nyitottak az új megoldásra, míg a CTnetwork hálózatának tagjai nem pusztán egy merőben új, de - éppen a magas átkattintási arányból fakadóan - jövedelmezőbb forráshoz is jutnak” – mondja Kristók Balázs. A képes hirdetés egyelőre tesztjelleggel működik: a CTnetwork hálózat tagjai némi programozói tudással 1-2 óra alatt élesíthetik portáljukon az új bevételi forrást jelentő online hirdetési megoldást.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Superbowl szuper-reklámokkal
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Megoldás a hirdetésblokkolók ellen
- Intellio: új arcfelismerő szoftver vásárlók viselkedésének az elemzésére
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Keresés-összehasonlító eszköz a Google-tól
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.