NCR: Többnyelvű ügyfélszolgálati és oktatóközpont Budapesten
Az NCR Corporation a következő két évben körülbelül kilencmillió eurót kíván költeni egy csúcskategóriás budapesti kiválósági központ létesítésébe (Services Center of Excellence), ahol összesen kb. 130 embert foglalkoztatnának az elkövetkező két évben.
A központ ügyfélszolgálati részlege (Customer Care Center) a legmodernebb informatikai infrastruktúrával lesz felszerelve, ami lehetővé teszi, hogy a cég speciális támogatási szolgáltatásokat biztosíthasson a vezető bankok, kiskereskedelmi vállalatok és utazási irodák és vendéglátóipari vállalkozások számára szerte Európában. A központban dolgozó ügyfélszolgálati munkatársak és menedzserek informatikai helpdesk-támogatást nyújtanak majd, például ők gondoskodnak az NCR belső, európai nyelveken igénybe vehető helpdesk-szolgáltatásáról valamint az ATM-csatornakezelés üzemeltetési szolgáltatásairól és az ezzel kapcsolatos oktatásról nyolc nyelven: olaszul, spanyolul, franciául, hollandul, németül, görögül, törökül és angolul.
A kiválósági központ ad helyet az NCR ügyfélszolgálati akadémiájának (NCR Customer Service University). Ez a modern oktatóközpont szolgál majd az EMEA-régióból érkező NCR-munkatársak, -partnerek, -disztribútorok és -vásárlók képzésére, az NCR-termékekkel, valamint az ügyfélszolgálati folyamatokkal és ajánlatokkal kapcsolatos tudnivalók átadására.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.