Business Superbrand címet kapott a Kürt
A Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnyerte a Business Superbrand 2008 címet, amelyet idén először osztottak ki Magyarországon.
A legerősebb B2B (vagy üzleti) márka díjazásának célja, hogy a vállalkozásokat és a szervezeteket kiszolgáló márkákat az üzleti szférában nyújtott kiemelkedő teljesítményük eredményeként elismerjék és a figyelmet rájuk irányítsák, valamint elősegítsék a márkatudatos fogyasztói döntéseket. A cég esetében a cím elnyerése a közel 20 éves szakmai és üzleti sikereknek, valamint a biztonságot és megbízhatóságot jelentő Kürt márka elismerésének volt köszönhető.
A már jól ismert, 82 országban működő és hazánkban negyedik alkalommal megszervezett Superbrands program mellett idén először kiosztották a Business Superbrand díjakat is. Ellentétben nagy testvérével, ez az elismerés nem a fogyasztókat és a nagyközönséget célzó márkákról, hanem az üzleti szféra szereplőiről szól. Azokról a márkákról, amelyek a 400 000 működő vállalkozás szűrésével bekerültek a 3000 kiválasztott közé, majd azokat a piacot jól ismerő 14 fős – önkéntes, neves és elismert –, szakértőkből álló bizottság a legkiválóbb magyar üzleti márkának ítélt meg.
Kapcsolódó cikkek
- Ötszörös TIPA-díjas a Canon
- A Magyar Telekom ügyfélszolgálati igazgatója lett az év projektmenedzsere
- Magabiztos teljesítménnyel újabb Advanced+ minősítést szerzett az ESET NOD32 Antivirus
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- Fogadj örökbe egy hátrányos helyzetű iskolát!
- Flash Doktor a Kürttől - a családi fotók megmentője
- Állatbarát Sims 3
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
- CES innovációs díjat kap a Nikon vetítős kompaktja
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.