Mobilra tervezett kaparós sorsjegy: nemzetközi elismerés az MFactory termékének
A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát, amelyre idén június 19-én került sor. A mobiloperátorok, emeltdíjas- és tartalomszolgáltatók 8 kategóriában nevezhették a termékeiket, amelyeket egy szakmai zsűri az előszelekció után díjra jelölt. Az MFactory két saját fejlesztésű termékével is bekerült a „döntőbe”: a „Best advertising or marketing service campaign” kategóriában a Mobile Scratch Card, a „Best entertainment and/or information service” mezőnyében pedig a vidUP + vidYOU elnevezésű termékek.
A Mobile Scratch Card (MSC) klasszikus kaparós sorsjegy mobilon. Az MSC játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketingcélokra (termékpromóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyűjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyűjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad. Az MSC felhasználóbarát termék, könnyen értelmezhető lépésekkel nem szokványos promóciókra ad lehetőséget, amely során könnyed, szórakoztató formában jut információhoz a szolgáltató és az ügyfél egyaránt.
Az MFactory további díjra jelölt - saját fejlesztésű - termékei:
vidUP
A vidUP nemzetközileg is elismert videomegosztó és közösségépítő portál. A videofelvételek megosztásán túl a vidUP különlegességként 11 csatornából álló mobil tévéadását választva éjjel-nappal folyamatosan nézhetők a legérdekesebb videók. A felhasználók több kategóriából (vicces, házi videók, állatos, film, sztárok, zene, reklám, rajzfilm, sport, extrém, erotika) válogathatnak, és a vidUPra feltöltött videók linkjei bármikor elküldhetők az ismerősöknek. Akik viszont nem akarják megosztani a videóikat a nagyközönséggel, azok választhatják a nem publikus feltöltést, így csak azok férhetnek hozzá, akiket a feltöltő megjelöl.
vidYOU
A vidYOU a közösségépítést célozza meg. A mai webes közösségi portálokon népszerű funkciók itt is megtalálhatók: levelezés és üzenetváltás, saját adatlap készítése, képek és videók feltöltése (ezek a felhasználó igénye szerint kikerülhetnek a vidUP-ra is), videó üzenetek küldése egymásnak, fórum, blogírás, chat, társkeresés. A vidYOU-t először februárban, a barcelonai 3G kiállításon mutatták be.
Kapcsolódó cikkek
- Korlátozzák a mobilszolgáltatást a tálibok
- Mobilparkolás Békéscsabán is
- Mobilkonferencia a Szépművészetiben
- Méregdrága lesz az iPhone-reklám
- Sms technológiát vásárol a Twitter
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Ellenséges lépésként értékelte a Flash nélküli iPad-et az Adobe
- Smart Office: mobil + vezetékes internetkapcsolat + telefon
- Megjelent az Opera Mini iPhone változata
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.