XAPT Hungary Kft.: idén is elnyerte a régió legkiválóbb partneri díját a Microsofttól
Idén az XAPT Hungary Kft. nyerte el a cég partnerdíját az év Microsoft Dynamics AX partnere kategóriában. A Microsoft kelet-közép-európai partnerprogramjának díjai azokat a regionális partnereket jutalmazzák, amelyeknek sikerült új piaci lehetőségeket találniuk és kiaknázniuk a Microsoft termékeinek legújabb verzióival, és mind műszaki, mind pedig üzleti szempontból értékes innovációkkal álltak elő. Külön figyelmet érdemlő elismerés, hogy a globális megmérettetésben is az első három között végzett a magyar partner cég megoldása.
A díjakat 23 kategóriában osztották ki a Microsoft 47 ezres regionális hálózatából kiválasztott partnereknek. Az XAPT Hungary TIREAX (Tire Retail, Wholesale, Quick Service and Distribution) elnevezésű Microsoft Dynamics AX alapokra fejlesztett iparági megoldásával nyerte el idén az év legjobb Microsoft Dynamics AX partnere címet.
A TIREAX megoldás a Microsoft Dynamics AX rendszert kiegészítve a gumiabroncs kis- és nagykereskedelem, disztribúció és szerviz üzleti területek lefedésére készült, amely a megjelenése óta jelentős piaci elismertségre és népszerűségre tett szert, és új szakmai lehetőségeket és nemzetközi értékesítési területeket nyitott meg az XAPT előtt főként az észak-amerikai piacon. A nemzetközi növekedésben kulcsszerepet játszik, hogy az XAPT biztosítja a fejlesztői hátteret és az ágazat specifikus szakértelmet a rendszer bevezetéséhez.
Kapcsolódó cikkek
- "Európai e-Kiválóság Díj 2010" magyar győztesei a CeBIT kiállításon
- Üzleti Etikai Díjat kapott a VirusBuster
- Tovább növeli piaci részesedését a Microsoft
- Szupermárka a NOD32
- Új marketingigazgató a Microsoftnál
- Innovációs díjat kapott a NetAcademia IT-biztonsági oktatórendszere
- Szupermárka a NOD32 disztribútora
- A Microsoft elit klubjában a rEVOLUTION
- Microsoft díj a legötletesebb magyar szoftvermegoldásoknak
- Újabb vezető Microsoftos az LLP Budapestnél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.