Kimagaslóan eredményesek a kkv-k az online direktmarketingben
Átgondoltan céloznak
Sikeres évet tudhat maga mögött a kis- és középvállalkozások (kkv) igényeire és lehetőségeire szabott online direkt marketing rendszer, a LightMail. A 2004 áprilisában indított szolgáltatás segítségével a kkv-k rendkívül gyorsan, ugyanakkor alacsony költség mellett, s nem utolsósorban a vonatkozó hazai jogszabályoknak megfelelve indíthatnak célzott e-mail kampányokat.
A LightMail szakmai hátterét a 2001 óta működő, szintén a Hírek Média portfoliójába tartozó Maxima online direkt marketing rendszer adja. Mindkét megoldás egy permission alapú – tehát engedélyezéshez kötött – 300 ezres e-mail cím adatbázisra épül, így a reklámlevelek – több mint száz általános és demográfiai szűrőfeltétel révén – csak olyan felhasználókhoz jutnak el, akik valóban nyitottak a konkrét üzenetekre. „Míg azonban a főképp nagyobb vállalatok és médiaügynökségek által használt Maxima esetében az e-mail üzenetek teljesen testre szabhatóak, addig a LightMail előre elkészített, de a megbízó főbb arculati elemeinek beillesztését biztosító sablonokból dolgozik. Ennek köszönhetően ehhez a megoldáshoz a kkv-k számára kedvezőbb díjtételek társulnak” – ismerteti a főbb különbséget Fialka Krisztina, a LightMailt üzemeltető Hírek Média média üzletágának vezetője.
Gyorsan tanulnak
A LightMailt használó ügyfélkör rendkívül változatos, a legtöbb megbízás ugyanakkor a gépjármű kereskedőktől, ingatlanosoktól, szoftverfejlesztőktől, illetve oktatócégektől érkezik. „A nagyobb cégekhez képest a kkv-k kevésbé tapasztaltak az online marketing eszközök terén, ugyanakkor hajlandók tanulni, sőt, el is várják tőlünk az oktatást. Mivel viszonylag alacsony büdzsével rendelkeznek, költéseiket jobban átgondolják. Mindennek eredményeként a szűrőfeltételek meghatározásánál nagyon pontosan lövik be célcsoportjaikat, az alacsony szórásnak köszönhetően így kimagasló eredményeket érnek el” – ismerteti a kkv-ügyfelek főbb jellemzőit Fialka Krisztina.
Miközben a hagyományos postai kampányok átlagos válaszaránya 1-3 százalék, a célzott e-mail kampányok a címzettek 10-15 százalékát megmozgatják, a LightMailnél pedig az e fölötti válaszarány sem ritka.
Kapcsolódó webcímek:
www.lightmail.hu
www.hirekmedia.hu
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Superbowl szuper-reklámokkal
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- Szoftverkorszerűsítes helyett tv-re költenek a kkv-k
- Informatikai Kiválósági Díj kkv-k számára
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Uniós ringbe szállnak a hazai KKV-k
- Megoldás a hirdetésblokkolók ellen
- Intellio: új arcfelismerő szoftver vásárlók viselkedésének az elemzésére
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.