A Nexon nyerte a CSR Hungary Díjat

forrás Prim Online, 2008. november 4. 19:06

Idén első alkalommal adták át a társadalmi felelősségvállalás elismerésére hivatott CSR Hungary Díjat. A gazdasági, környezeti és társadalmi értékek teremtésének mértékét figyelembe vevő szakértő bizottság kkv kategóriában a humáninformatikai piacot vezető Nexon pályázatát díjazta.

A társadalmi felelősségvállalás (CSR) felkapott kifejezéssé vált hazánkban is, azonban sok esetben a vállalatok valójában nem jutnak túl a számok és mutatók adta kereteken. Az idén első alkalommal meghirdetett CSR Hungary pályázat éppen ennek ellensúlyozására jött létre, hiszen célja, hogy a jól propagálható mennyiségi mutatók helyett a valódi fenntarthatósági értékeket kifejező paraméterek kerüljenek előtérbe.

A pályázatok elbírálásánál az üzleti életben jártas, tekintélyes szakemberekből álló bírálóbizottság is ezen elveket követte, így kkv kategóriában a Nexon nyerte el a CSR Hungary Díjat. "Nagyon kevés olyan kis- és középvállalkozás van Magyarországon, amely erőfeszítéseket tesz a társadalmi felelősségvállalás jegyében. A Nexon kiemelt érdeme, hogy nagy hangsúlyt fektet termékeinek és szolgáltatásainak folyamatos fejlesztésére, a munkatársak számára biztosított munkakörülmények magas szinten tartására, valamint folyamatosan szem előtt tartja a környezetvédelmi szempontokat" - emelte ki Pallaghy Orsolya vállalatirányítási és fenntartható fejlődés szakértő, a bírálóbizottság tagja.

"Mindig arra törekedtünk, hogy ügyfeleinknek a legjobb termékeket és szolgáltatásokat nyújtsuk, valamint, hogy munkatársaink számára a legjobb munkahelyi körülményeket biztosítsuk. Sikeres vállalatként azonban nem csak a felelősségünk, de a lehetőségünk is nagyobb arra, hogy ne csupán passzív szemlélői, hanem aktív alakítói legyünk világunknak" - nyilatkozta a díjat elnyerő Nexon ügyvezetője, Ocskay Szilárd.

A vállalat, melynek bérügyviteli rendszere megjelenésekor forradalmasította a bérszámfejtés szoftveres támogatását, missziójának tekinti az innováció és a fejlesztés ösztönzését. Szoftverei lefedik a humánerőforrás-menedzsment teljes területét, és a legfrissebb szakmai tendenciák és a jogszabályok naprakész követése mellett 3000 ügyfél igényeit szolgálják ki. A vállalat emellett céljának tekinti a hazai humánerőforrás-gazdálkodás színvonalának további növelését. Ennek jegyében idén többek között két szakmai konferenciát szervezett, támogatott több felsőoktatási intézményt, illetve együttműködési megállapodások keretében a humán szakos hallgatóknak humáninformatikai gyakorlati képzést tartott, valamint eredményesen képviselte a szakma érdekeit a bér- és tb-ügyintéző képzés Országos Képzési Jegyzékbe történő felvétele érdekében.

A Nexon mindemellett áttért az újrahasznosított papírból készült boríték, papír és toll használatára, s ebben az évben összesen 50 m3-nyi papírhulladékot gyűjtött szelektíven. A vállalat karitatív célokra üzleti eredményének 2 százalékát fordítja évente, ráadásul az adományozásba partnereit is bevonja: a karácsonyi ajándékokra, képeslapokra szánt összeget munkatársai és ügyfelei szavazatai alapján minden évben 3 alapítványnak utalja át.

A bírálóbizottság tagjai

Dr. Angyal Ádám egyetemi tanár; Dr. Futó Péter, az MGYOSZ elnöke; Dr. Kupa Mihály közgazdász, a Mol felügyelőbizottságának elnöke, egykori pénzügy miniszter; Marschall Miklós, a Transparency International Ázsia és Közép-Európa regionális igazgatója; Dr. Pakucs János, a Magyar Innovációs Szövetség tiszteletbeli elnöke; Pallaghy Orsolya fenntartható fejlődés szakértő; Dr. Szegvári Péter területfejlesztési szakértő és címzetes egyetemi docens; Takács János a Menedzser Szövetség elnöke; Vincze Miklós, a VAM Design Center ügyvezető igazgatója.


 

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01