A várakozásoknál jobb Sybase-negyedév
A Sybase növekedési üteme a válság ellenére nem torpant meg, a 2008. harmadik negyedév adatai a várakozásoknál jobbak lettek: a vállalat eladásai 11 százalékkal, a nyereség pedig 2 százalékkal emelkedett. Az adatbázis termékekből származó licencértékesítés 15 százalékkal emelkedett a korábbi adatokhoz képest.
A Sybase közzé tette a Sybase IQ analitikus adattárház szerver új opcióját, amellyel lehetővé válik, hogy a tranzakcionális adatok folyamatosan és ne szakaszosan kerüljenek be a Sybase IQ adattárházakba. Az IQ Real-Time Loading Solution használata biztosítja, hogy olyan üzleti riportok, döntés-előkészítő anyagok szülessenek, vagyis a lekérdezések kiterjedhetnek már azokra az adatokra is, amelyek néhány másodperccel megelőzően kerültek be valamelyik - az IQ-val új módon összekapcsolt - tranzakciós adatbázisba. A Sybase az analitikus adattárház szerver új opcióját elsősorban a telekommunikációs és pénzpiaci nagyvállalatoknak ajánlja, mivel ezeknek létfontosságú, hogy a nagy adattömegen futó, döntések előkészítéséhez végzett lekérdezések ne csak az adattárházba előzőleg betöltött, hanem az aznap keletkezett friss adatokra is kiterjedjen.
A Nokia nemrég bejelentette, hogy felhagy saját üzleti mobilmenedzsment szoftvere, az Intellisync fejlesztésével. Mivel a döntés nyomán nagyszámú vállalati felhasználó lesz kénytelen megválni a mobilmenedzsment szolgáltatástól a jövőben, a Sybase elhatározta, hogy ingyenesen hozzáférhetővé teszi az érintett vállalati felhasználók számára saját üzleti mobilmenedzsment termékcsomagjának főbb elemeit. A Sybase döntése alapján azon vállalatok és partnercégek, akik eddig a Nokia Intellisync szoftvert használták mobil flottamenedzselésre, ingyenesen juthatnak hozzá az Information Anywhere Suite meghatározott komponenseihez. Az ajánlat kiterjed a mobil e-mail, eszközmenedzsment, eszközbiztonság és Application Enablement funkciókra, vagyis azokra a főbb területekre, amit eddig az Intellisync is biztosított az üzleti felhasználóknak.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.