GPS: piacvezető Közép- és Kelet-Európában a Mio
![](/download/viewattach/70238/1/40/preview-1182118857.jpg)
A legfrissebb jelentés szerint a Mio Technology a legnagyobb hardverkereskedő a közép- és kelet-európai GPS piacon. A harmadik negyedévet a cég több mint 33%-os piaci részesedéssel zárta, biztosítva ezzel vezető pozícióját Közép- és Kelet-Európában. Ebben a régióban, 71% meghaladó piaci részesedésével a Mio Technology ugyancsak megtartotta vezető helyét a PDA-k (Personal Digital Assistants) piacán is.
Anna Janas, a Mio Technology közép- és kelet európai szenior márkamenedzsere szerint: „A 33%-ot meghaladó piacrésszel a Mio márka 2008. harmadik negyedévében ismét bizonyított a régió versenyképes piacán. A felhasználóknak nyújtott minőségi szolgáltatások - ingyenes térképfrissítés, modern technológiára épülő telefonos ügyfélszolgálat, megbízható helyi térképek és új felhasználóbarát szoftverek - hosszú távon megtérülnek. Mostanság a felhasználók valóban igényesek, és a minőséget, a neves márkájú termékeket preferálják.”
Kapcsolódó cikkek
- Ígéretes hazai fejlesztésű forgalomfigyelő okostelefonokra
- Mezítlábas navigáció
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
- GPS-szel keresik a galambraj vezérét
- Ingyenes térképfrissítés: Budapesttől Bólyig
- Új Mio Moov V780 navigációs készülék a CeBIT-en
- Közel másfél millióan töltötték le a Nokia ingyenes navigációs szoftverét
- Nokia navigáció teljesen ingyen
- Megjelent az iGO My way 2009 két Kelet-Európa csomagja iPhone-ra
- Az Év Navigációs Hangja
Fogyasztói elektronika ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Itt a Bridgestone új négyévszakos defekttűrő gumiabroncsa
A Bridgestone továbbfejlesztette a prémiumkategóriás négyévszakos túraautó-abroncsát az egyedülálló DriveGuard Run-Flat (RFT) defekttűrő technológia beépítésével. Ezen újításnak köszönhetően a járművezetők egy defekt esetén még további 80 kilométert is megtehetnek akár 80 km/órás sebességgel, így biztosítva számukra a teljes biztonságot, kényelmet és nyugalmat. Az elektromos járművekre is alkalmas Turanza All Season 6 ENLITEN a DriveGuard RFT-vel felszerelve kiváló fékteljesítményt nyújt bármely évszakban, különösképp hó- és futásteljesítményt tekintve.
Ismét piacvezető lett a Huawei
A Huawei lett a világ leggyorsabban növekvő viselhető okoseszköz márkája 2024 első negyedévében a Canalys piackutató cég szerint. A márka folyamatos innovációval erősíti piaci pozícióját, legújabb termékei, többek között a Magyarországon is elérhető HUAWEI WATCH FIT 3 és a HUAWEI WATCH 4 Pro Space Edition okosórák a felhasználók igényeire fókuszálva, sokoldalú funkcionalitással szélesítik a termékek palettáját.
A Continental élesben teszteli szuperszámítógépét
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe, nagy teljesítményű számítógépét (HPC). Ezzel lehetővé vált számos funkciónak, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Formatervezésiminta-oltalom védi a Széchenyi István Egyetem világrekorder autóját
A győri Széchenyi István Egyetem kiemelt figyelmet fordít szellemi vagyonának védelmére: az intézmény kutatóinak és hallgatóinak munkáit bejegyzett szabadalmak, mintaoltalmak és védjegyek sora óvja. Ezúttal a SZEnergy Team háromszoros világbajnok autójának alakját helyezték formatervezésiminta-oltalom alá, amely jogilag is garantálja, hogy a hallgatói mérnökcsapat nyerő karosszériája a jövőben is utánozhatatlan maradjon.
Kétméteres tévét venne a magyar, ha nem számítana az ár
Kitört a fociláz, a nagy sportesemények környékén pedig jellemzően fellendül a kereslet a televíziók iránt is. De milyen tévét vásárolnának a magyarok, ha nem lennének anyagi korlátaik, és ehhez képest milyen készülékkel rendelkeznek most? Az LG Magyarország friss országosan reprezentatív felmérést* készített a magyarok tévévásárlási és -használati szokásairól, amelyből az is kiderül, hogy milyen szempontok alapján döntünk a vásárláskor, és mire használjuk a készülékeinket.