Dániai céggé alakul át a HTCC
Az Invitel márkanév alatt tevékenykedő Hungarian Telephone and Cable Corp.(HTCC) társaság igazgatótanácsa a társaság átalakításáról döntött: a céget az amerikai Delaware-ból Dániába helyezik át.
A remények szerint a HTTC mint dániai vállalat kihasználhatja majd azokat a pénzügyi és egyéb üzleti lehetőségeket, amelyekhez mint delaware-i cég nem juthatott hozzá, olvasható a HTCC közleményében.
A HTCC eszközeit egy új dániai leányvállalatnak adják át, amelyet Invitel Holdings A/S cégbejegyzés szerinti hivatalos néven, illetve Invitel Denmark kereskedelmi néven alakítanak meg. E tranzakció révén az Invitel Denmark válik a HTCC jogutódjává a HTCC csoport vállalatait összefogó holding minőségében. A részvényesek, amerikai letéti jegyek formájában vagy közvetlenül, megfelelő számú Invitel Denmark részvényt kapnak HTCC-részvényeik helyett.
A HTCC, az Invitel márkanév alatt, a piacvezető alternatív vezetékes távközlési és széles sávú internetszolgáltató Magyarországon. A HTCC 64,6 százaléka a dán TDC távközlési cégé. A TDC szeretné eladni a részét a HTCC-ből. A Teszári Zoltán nagyváradi vállalkozó tulajdonában lévő Romania Cable Systems and Romania Data Systems (RCS&RDS) szeptemberben ajánlatot tett a részesedésre.
A HTCC korábban megvásárolta az osztrák székhelyű Memorex Telex Communications AG kibocsátott 95,7 százalékát, ezáltal a legnagyobb nemzetközi nagykereskedelmi szolgáltató lett Közép- és Kelet-Európában.
Kapcsolódó cikkek
- Lezárult az Invitel eladásának első köre
- Szelektív nem fizetői szintre sorolta az Invitel-csoportot az S&P
- A TDC feltételes megállapodást kötött Invitel-részvényei eladásáról
- S&P: Nagy befektetői kockázat az Invitelnél
- Invitel: 4 százalékkal nőtt az árbevétel
- HTCC: 69,2 millió dollár veszteség 2008-ban
- Közel 200 millió eurós szindikált hitelt kapott az Invitel
- HTCC - 91 százalékkal nagyobb eredmény
- Az Invitelnek fizetnie kell a Hungarotel-perben
- Az S&P leértékelte a HTCC-t
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.