Forgalomcsökkenésre számít az EA
Genda Csongor Zoltán, 2008. december 12. 07:43
Az Electronic Arts a megcsappant amerikai és európai forgalom láttán kénytelen volt kiadni egy lefelé módosított előrejelzést, mely szerint a vártnál kevesebb bevételt remélhet a cég.
A gazdasági válság egyre több területet érint, most már a játékiparban is érezteti negatív hatását. Meglepő azonban az EA bejelentése, ugyanis a Microsoft és a Take Two rendkívül jó eredményekről számoltak be a napokban. Az Electronic Arts azonban már a második módosított prognózist adja ki ebben a negyedévben, ami aggodalomra ad okot. John Riccitello, a cég vezetője elmondta, hogy a visszaesésnek egyrészt a fogyasztók lanyha érdeklődése az oka, emellett pedig utalt arra, hogy az új Harry Potter videójáték késlekedése is negatívan befolyásolja az eladásokat. Riccitello nem közölt pontos számadatokat az aktuális üzleti esztendő várható bevételeire vonatkozóan, csupán annyit árult el, hogy az októberi várakozásokon is alul fog teljesíteni a cég. Éppen ezért a játékfejlesztő további leépítésekre és költségmegtakarításokra készül.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27