"Szolgáltatásként nyújtott szoftver" alkalmazások már Magyarországon is
A Central Europe On-Demanddel folytatott együttműködés a Microsoft „szoftver+szolgáltatások” (S+S = Software + Service) stratégiájának része. Ennek lényege, hogy az ügyfelek havi előfizetési díj ellenében használják a megbízható és biztonságos távoli adatközpontban futó szoftvereket. A konstrukcióval a vállalatok jelenlegi infrastruktúra-költségeik töredékéért jutnak hozzá az üzleti szoftveralkalmazásokhoz és szolgáltatásokhoz.
A Central Europe On-Demand kínálatában Microsoft Exchange Server 2007, Microsoft Office Outlook 2007, Microsoft Windows SharePoint Services 3.0, Microsoft Office Communications Server 2007, valamint kihelyezett biztonsági mentési és helyreállítási szolgáltatások szerepelnek. A szolgáltatásokat vezető távközlési szolgáltatók közvetítésével, biztonságos adatközpontokban működő, 99,99%-os garantált rendelkezésre állású carrier-grade hosting platformról nyújtják. Az árak a házon belüli szolgáltatásra jellemző költségszint töredékét teszik ki: a standard Microsoft Exchange 2007 üzleti levelezési szoftver például 5-15 euróba kerül havonta, felhasználónként, mindenféle egyszeri beruházási díj nélkül
A SaaS (Software as a Service, azaz a szoftver, mint szolgáltatás) modell minden vállalati méretszegmens számára ideális megoldás, mivel - az alacsonyabb költségigény mellett - kisebb a kockázata és lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy gyorsan lecseréljék a be nem vált alkalmazásokat. A jelenlegi gazdasági környezetben különösen előnyös ez a modell, mert beruházás nélkül, előre meghatározható költségszinten biztosítja a cég irányításához szükséges alapszolgáltatásokat.
A Central Europe On-Demand ma azt is bejelentette, hogy regionális stratégiájával összhangban megnyitja lengyelországi irodáját, amely várhatóan 60 napon belül indítja el szolgáltatásait, és ezt követően a cseh, román és szlovák piacon is hamarosan megjelenik.
A Central Europe On-Demand a Microsoft hivatalos hosting-partnere. Tulajdonosai és vezetői olyan ágazati szakemberek, akik több éven át sikerrel támogatták különféle közép-európai nagyvállalatok működését. A cég több mint félmillió céget és kormányzati szervezetet céloz meg szolgáltatásaival Magyarország, Lengyelország, Csehország, Románia és Szlovákia területén, és arra számítanak, hogy piaci penetrációjuk már az első három hónap után növekedésnek indul a regionális távközlési szolgáltatók bevonásával indított, webalapú és telemarketing-elemeket, valamint több promóciót is tartalmazó induló kampány nyomán.
Kapcsolódó cikkek
- Fontos frissítések Windows rendszerekhez
- Telefonos tolmácsszoftver a Microsofttól
- Két kritikus frissítés a Microsoft májusi csomagjában
- Megérkezett az első Microsoft-szoftver a Nokia mobiljaira
- 60 százalék alatt az Explorer
- Halo Reach béta május 19-én
- H.264-gyel érkezik az IE9
- Sutba dobja a Microsoft az iPad riválisának tekintett táblapécéjét
- Steve Ballmer diákok előtt mutatta be az új Windows Live Messengert
- Letölthető a MS Office 2010
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.