Új banki alkalmazás az Oracle-től
Az új megoldás segítségével több szereplővel és csatornával valósíthatók meg az integrált kiskereskedelmi és nagyvállalati banki, valamint befektetési szolgáltatások.
· Az Oracle többségi tulajdonában lévő Oracle Financial Services Software Oracle Flexcube Direct Banking 5.0 elnevezésű internetes és mobiltelefonos banki alkalmazása különféle pénzintézetek direktbanki igényeit szolgálja ki.
· Az Oracle még 2005-ben jelentette be az i-flex – India legnagyobb alkalmazásfejlesztője – többségi részvényeinek felvásárlását. 2008 augusztusában a cég Oracle Financial Services Software Limited-re változtatta a nevét, miután az Oracle 81%-os részesedést szerzett a cégben.
· Az Oracle Flexcube Direct Banking a nagyvállalati, kiskereskedelmi és befektetési banki szolgáltatások (például alap- és vagyonkezelés) tranzakcióinak széles körét támogatja, és alkalmas mind a hagyományos, mind az elektronikus bankok üzleti modelljének kiszolgálására.
· Az Oracle Flexcube Direct Banking 5.0 egyszeri fizikai telepítéssel több szervezeti egységet is képes támogatni, így akár több országban vagy jogi fennhatóság alatt lévő, változó üzleti igényekkel rendelkező pénzintézeti részlegeket is képes kiszolgálni.
· A megoldással mindegyik szereplőhöz saját paraméterek határozhatók meg, ilyen például a helyi fizetőeszköz, nyelv, időzónák, üzleti naptárak, üzleti funkciók és a felhasználói kezelőfelületek márkamegjelenése szempontjából. A többszereplős platform révén a pénzintézetek lefaraghatják költségeiket, hiszen hatékonyabban használhatják ki a meglévő infrastruktúrát, továbbá szorosabb üzemeltetési és adminisztratív ellenőrzést valósíthatnak meg.
· Az Oracle Flexcube Direct Banking 5.0 segítségével a bankok teljes körű tranzakciós szolgáltatásokat biztosíthatnak mobiltelefonon is, beleértve a böngésző- és Java-alapú alkalmazásszolgáltatások támogatását. Az új verzióval a bankok továbbra is használhatják az Oracle Flexcube Direct Banking SMS-alapú tranzakciós szolgáltatásait.
Az Oracle Flexcube Direct Banking 5.0 további funkciói
· Ezzel a verzióval a bankok arculati portálokat hozhatnak létre, ahol különböző szolgáltatásokat ajánlhatnak a kis-, közepes és nagyvállalatok, vagy akár kiemelt ügyfélként kezelt magánszemélyek számára.
· Az Oracle Flexcube Direct Banking sokoldalú szolgáltatásaival számos paraméter állítható be és módosítható, így például a cégarculat és a vállalati funkciók, amelyek az egyes felhasználói szegmensek viselkedéséhez és tulajdonságaihoz igazíthatók.
· Az Oracle Business Intelligence Publisher szoftverrel együtt használva az Oracle Flexcube Direct Banking olyan kritikus fontosságú kimutatásokkal láthatja el a pénzintézeteket, amelyekkel megalapozott döntéseket hozhatnak, és betarthatják a felügyeleti előírásokat.
sajtóközlemény
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon elsőként: Oracle (anti)hackertréning
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Az Oracle bejelentette az Oracle Berkeley DB legújabb verzióját
- Oracle: vége a válságnak
- Megújult az Oracle partnerprogramja
- Folytatódnak az Oracle ingyenes informatikai tanfolyamai
- Az Oracle többé már nem szoftvercég: befejeződött a Sun felvásárlása
- Az EU feltétel nélkül jóváhagyta az Oracle-Sun egyesülést
- EU-meghallgatás Oracle-Sun ügyben december 10-én
- Nehéz az ügyfelek kiszolgálása és megtartása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.