SAP CRM minden szinten
Egy évre visszatekintve egyre nagyobb az érdeklődés – kiemelten a gazdasági válság hatásainak megelőzésére és kompenzálására összpontosító cégek részéről – a CRM különböző módozatai iránt.
A teljes cikk a Business Online-ban, itt olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Nagyszabású SAP szoftverfrissítés
- Elektronikus hitelesítést biztosító bővítmény SBO számlázó rendszerekhez
- Egy nap alatt SAP vállalatirányítási rendszer kkv-knak
- Oracle-alkalmazások mustrája
- Új funkcióval gazdagodik az SAP Business One
- SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
- Konszignációs raktárkezelés SAP-hoz kapcsolódva
- Az SAP kiadta harmadik ERP bővítőcsomagját
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI új korszaka – kisebb, hatékonyabb, olcsóbb
Egyre jellemzőbb, hogy az általános célú, nagy AI-modellekről inkább a kisebb, speciálisan egy-egy feladatra szabott rendszerek felé fordul a céges felhasználók figyelme. Ezt a változást a hatékonyság, a költségoptimalizálás és a gyakorlati alkalmazhatóság iránti igény hajtja. A vállalatok ma már nem egyetlen AI-modellre támaszkodnak, hanem olyan stratégiát követnek, ami több modell együttes alkalmazásával növeli a mesterséges intelligencia pontosságát, csökkenti a költségeket és az AI-t megbízható módon integrálják a napi működésbe.
Schneider Electric technológiával épült fel Európa egyik legfejlettebb adatközpontja
A Start Campus legújabb, SIN01 jelzésű adatközpontját a kiemelkedő működési hatékonyság, megbízhatóság és skálázhatóság jellemzi. A fejlesztés során a Schneider Electric legmodernebb energiamenedzsment- és épületüzemeltetési megoldásait alkalmazták. Emellett a vállalat támogatást nyújtott a Start Campus számára egy 100%-ban megújuló forrásból származó energiára épülő áramvásárlási megállapodás (PPA) stratégia kialakításában is.