100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
Kiss Ádám Zoltán, 2009. szeptember 23. 07:00
A nemrég még beolvadását vizionáló vállalat most rekord összegű kampányt indít saját nevének és imázsának erősítésére.
Kapcsolódó cikkek
- Javult a Yahoo negyedéves eredménye
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Megháromszorozta nyereségét a Yahoo
- A Yahoo költségcsökkentésből 8 százalékkal növelte profitját
- A Yahoo nyitott a Microsofttal való szövetségre
- Ismét elküldene pár száz dolgozót a Yahoo
- 79 millió dollárt költött a Yahoo a Microsoft felvásárlás átgondolására
- Távozik a Yahoo pénzügyi igazgatója
- A vártnál kisebb a Yahoo vesztesége
- Befagyasztja a béreket a Yahoo
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
2024. november 24. 10:24