Megoldás a hirdetésblokkolók ellen
Az Adverticum Zrt. bejelentette legújabb, Adverticum AdProxy nevű termékét, amelynek segítségével úgy lehet megjeleníteni az interneten a hirdetéseket, hogy azokat a felhasználók az eddig ismert módszerekkel ne tudják letiltani.
A reklámkerülő magatartás egyre gyakoribb jelenség az internetezők körében. Ez egyben komoly veszélyforrást is jelent azokra a tartalomszolgáltatókra, amelyek hirdetési bevételekből tartják fenn az olvasók számára ingyenes tartalmaikat. A hirdetésblokkolás következményeként idővel kiszorulnak az online piacról azok a portálok, amelyek hirdetési bevételekből tartják fenn ingyenes tartalmaikat. Az Európai Uniós támogatással megvalósult Adverticum AdProxy ezen blokkolások ellen nyújt hathatós védelmet hosszútávon, megvédve a tartalomszolgáltatás legfőbb bevételi forrását, ezáltal biztosítva a portálok működését, ingyenes elérhetőségét.
Az Adverticum AdProxy működésének lényege, hogy "elrejti" annak a hirdetéskiszolgáló szervernek a címét (URL-jét), ahonnan a hirdetés érkezik, így a hagyományos hirdetésblokkolókkal nem lehet kiszűrni a reklámokat. Amennyiben a felhasználó mégis blokkolni próbálná a hirdetéseket, azt csak a számára értékes tartalmak egyidejű blokkolásával tudja megtenni. Az AdProxy szoftver réteget képez a látogatók és az őket kiszolgáló szerverek között. A rendszer folyamatosan figyeli a rétegen áthaladó hálózati forgalmat, és algoritmusa segítségével továbbítja a kéréseket a weboldalt kiszolgáló számítógépek vagy a hirdetéseket kiszolgáló AdServer felé. Ezért technikailag az AdProxy szoftvert célszerű a weboldalt kiszolgáló szerverekhez minél közelebb telepíteni a hálózati infrastruktúrában.
További információk találhatók a szolgáltatás weboldalán a http://adproxy.hu címen.
Kapcsolódó cikkek
- Az internet növekedését várják a legtöbben
- Superbowl szuper-reklámokkal
- Bitekbe kódolt "első pillantás"
- Papírújság videoreklám-melléklettel
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- Megalakult az IAB Hungary médiaszekciója
- Intellio: új arcfelismerő szoftver vásárlók viselkedésének az elemzésére
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Keresés-összehasonlító eszköz a Google-tól
- Országos tv-csatornákon is látható lesz a pályázatgyőztes T-Mobile reklámfilm