Diplomák a piackutatás gyakorlatából és online marketingből
A Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának (MÜTF) Budapesti Tagozatán pénteken vették át diplomájukat a Piackutatás gyakorlata szakirányú továbbképzés első magyarországi évfolyamán, illetve az online marketing szakirányú továbbképzésen végzett hallgatók a főiskola rektorától, dr. Kandikó Józseftől.
A végzős hallgatók (összesen 32 fő) átlagéletkora harminc év körüli, jellemzően mindegyiküknek van állása és további gyakorlati ismeretek elsajátítása érdekében szereztek szakirányú diplomát.
A képzések jellegzetessége, hogy a lehető legszorosabban kötődnek a gyarkorlati igényekhez. A piackutatás gyakorlata kurzust szakmailag a a Piackutatók Magyarországi Szövetsége és az SPSS, a világ vezető adatelemző- és statisztikai szoftver cége támogatja. A foglalkozásokat a szakma elismert képviselői, piackutató cégek, ügynökségek vezető munkatársai tartják, köztük Klenovszki János (NRC) és dr. Lengyel Emőke, aki több száz kutatást irányított a napi fogyasztási termékek, az autóvásárlás, a telefonhasználat, az utazási szokások területén.
Az online marketing a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának legkeresettebb szakirányú továbbképzése. A hallgatók elsajátítják az internetes keresők marketingjét, az oldalak ügyfélszerző és -megtartó eljárásait. A képzés korábbi évfolyamának csapata a Google Online Marketing Challenge-en 47 ország 1650 csapata közül bekerült az európai, közel-keleti és afrikai régió három legjobbja közé. A kurzuson oktat Damjanovich Nebojsa és Peresztegi Zoltán, a Google Magyarország vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A digitális táblák beszerzése még az idén befejeződhet
- Sun specializációk és oktatási anyagok az Oracle PartnerNetwork-ben
- Legbiztosabb a még nem is létező szakma
- Egységes digitális tananyag informatikus hallgatóknak
- Magyarországi győztes az INFOPROG 2010 versenyen
- Multifunkciós egyetemi kártya lesz Debrecenben
- Megújult formában, új tartalommal jelentketik a Mindentudás Egyeteme
- Szuperszámítógépet kap három hazai egyetem
- NIIF Networkshop konferenciák
- Ethical Hacking konferencia: A digitális tojásvadászattól a netes vakrepülésig
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okleveles logisztikai technikusképzés indul Sopronban
A győri Széchenyi István Egyetem és a Soproni Szakképzési Centrum Fáy András Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Technikum együttműködésében okleveles logisztikai technikusképzés indul a 2025/2026-os tanévtől. Az erről szóló megállapodást az intézmények képviselői november 7-én írták alá.
Hálás vagyok a könyvelőmnek! – címmel kampányt indít a Kulcs-Soft
A Kulcs-Soft hazai vállalkozókat kért fel, hogy osszák meg a közvéleménnyel, miért hálásak idén a könyvelőjüknek.
Új vezető a Schneider Electric MG Zala gyárának élén
Mrekva Ádámot nevezték ki a Schneider Electric MG Zala gyárának igazgatójává, a szakember a vállalat gyöngyösi üzeméből érkezik új pozíciójába. Kiemelt célja, hogy az új technológiák alkalmazásával határozottan növelje az üzem digitalizációját.
Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a hazai bankokat. A K&H Bank a digitálisan élenjáró bankoknak járó Digital Innovator UX 2024 díjat nyerte el. A Visa Awards célja, hogy az innovációra, az ügyfélélményre, a termékfejlesztésre és a példamutató kezdeményezésekre hívja fel a figyelmet. A K&H Bank innovációi mind azt a célt szolgálják, hogy az ügyfelek minél gyorsabban és könnyebben, élményszerűen tudják pénzügyeiket lebonyolítani.
A Zyxel Networks intelligens menedzselt switcheket vezet be
Az új XGS1935 sorozat 18%-kal kevesebb energiát fogyaszt, így segít a kis- és középvállalkozásoknak az energiafogyasztás csökkentésében, a csatlakoztatott eszközök növekvő számának támogatásában és a hálózati szűk keresztmetszetek leküzdésében.