Crisis? What crisis?
Pénzügyi rekordokkal zárt a Check Point is
Az internetbiztonsággal foglalkozó Check Point bejelentette a 2009. negyedik negyedévére, valamint a 2009. december 31-ével lezárt évre vonatkozó pénzügyi eredményeit. A cég minden idők legjobb negyedik negyedévét zárta 2009 végével, ami minden előzetes tervükön túltett mind a bevételek, mind a részvényenkénti hozam tekintetében. Termékértékesítés terén a vállalat történetének legnagyobb folyamatos növekedését sikerült elérnie, mégpedig valamennyi termékkategóriában és régióban.
2009. Q4 legfontosabb pénzügyi adatai. A teljes bevétel: 272,1 millió USD, ami 25%-os növekedés a 2008. negyedik negyedévében elért 217,6 millió dollárhoz képest. A működési eredmény – GAAP: 130,6 millió USD volt, ami 26%-os növekedés a 2008. negyedik negyedévében elért 103,7 millió dollárhoz képest. A nem az általánosan elfogadott könyvelési alapelvek szerinti működési eredmény 152,7 millió USD volt, ami 27%-os növekedés a 2008. negyedik negyedévében elért 120,7 millió dollárhoz képest. A nem-GAAP üzemi eredményhányad 56% volt, míg 2008 negyedik negyedévében 55%.
A nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam (GAAP) 109,5 millió USD, ami 27%-os növekedés a 2008. negyedik negyedévében elért 86,5 millió dollárhoz képest.
A nem-GAAP nettó bevétel 129,5 millió USD volt, ami 23%-os növekedés a 2008. negyedik negyedévében elért 105,6 millió dollárhoz képest. A bővített egy részvényre jutó hozam 0,61 dollár volt, ami 22%-os növekedés 2008. negyedik negyedévének 0,50 dolláros eredményéhez képest.
Jövedelemelhatárolás: 425,3 millió USD, ami a 2008. december 31-i 330,8 millió dolláros elhatárolt jövedelemhez képest 29 %-os növekedés. A Cash Flow: 138,4 millió dollár volt, ami 54%-os növekedés a 2008 negyedik negyedévének 89,4 millió dollárjához képest. 2009. negyedik negyedéve során a Check Point mintegy 1,5 millió részvényt vásárolt, 50 millió dollár összértékben.
A 2009. december 31-én lezárt év főbb pénzügyi adatai Az éves bevétel: 924,4 millió USD, ami 14%-os növekedés a 2008. december 31-én lezárt évben elért 808,5 millió dollárhoz képest.
Működési eredmény (GAAP): 415,0 millió dollár volt, ami 16%-os növekedés a 2008 során elért 356,5 millió dollárhoz képest. Működési eredmény (nem GAAP): 505,7 millió dollár volt, ami 19%-os növekedés a 2008 során elért 425,8 millió dollárhoz képest.
Nettó bevétel és bővített egy részvényre jutó hozam: a GAAP nettó bevétel 357,5 millió dollár volt, ami 10 %-os növekedés a 2008-as 324,0 millió dollárhoz képest. A nem-GAAP nettó bevétel 435,3 millió dollár volt, ami 13%-os növekedés a 2008. során elért 386,0 millió dollárhoz képest. A bővített egy részvényre jutó hozam 2,05 dollár volt, ami 15%-os növekedés a 2008-as 1,78 dollárhoz képest.
A Cash Flow: 548,7 millió dollár volt, ami 28%-os növekedés a 2008-as 429,9 millió dollárhoz képest. A készpénz és befektetési egyenleg: 2009. december 31-én 1,847 millió dollár volt (2008-ban 1,444 millió dollár volt). 2009. során a Check Point 7,8 millió részvényt vásárolt vissza, összesen mintegy 202,3 millió dollár értékben.
Kapcsolódó cikkek
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- 36 százalékkal csökkent a Telenor profitja
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- Eredményei alapján kifelé tart a válságból a Siemens
- A Motorola váratlanul negyedéves profitot jelentett
- Az Infineon félvezetőgyártó nyereségre váltott
- A SAP majdnem megkétszerezte eredményét
- Csalódást okozó negyedéves eredmény az Ericssonnál
- Biztonságfelügyeleti megoldás a Check Pointtól
- A Kulcs-Soft részvényenként 20 forint osztalékot javasol
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia bevezetésekor a vezérigazgatóknak kell az élen járni
A vezérigazgatóknak minden tekintetben az élen kell járniuk, akkor is, amikor a generatív mesterséges intelligencia bevezetéséről van szó. A felelősség ebben az esetben is a szervezet vezetőségét terheli, akiknek üzleti sikeresség érdekében fontos tényezőket kell mérlegelniük a bevezetés során.
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.
Csökken a magyar vállalkozások száma, a MI pedig alig várja, hogy ezen lendítsen
Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki a Billingo, az egyik leggyakrabban használt, online számlázóprogramot fejlesztő hazai cég összefoglalójából.