Új vállalat lépett a magyar könyves piacra
Az új társaság a Bookline.hu Nyrt. és a Líra Könyv Zrt. közös leányvállalata, amelyet az alapító gazdasági társaságok vezetői Starcz Ákos és Weiler Péter irányítanak majd.
A Bookline közleményében kiemelte: a berlini székhelyű TXTR cég Európában elsőként kötött együttműködési megállapodást az eKönyv Kft-vel az általuk kifejlesztett wifi és sim kártyás kapcsolattal is rendelkező ekönyvolvasó terjesztésére és a mögöttes technológia exportjára. A TXTR platform előnye, hogy a vásárlás nemcsak az eKönyv Magyarország weboldalán, hanem az olvasón, sőt iPhone és iPad alkalmazása révén akár mobiltelefonon is megtörténhet, a letöltött könyveket pedig minden olyan olvasón lehet majd olvasni, ami a platform által használt Adobe szabványt ismeri.
Az eKönyv Magyarország Kft. áprilisban indítja útnak e-könyv áruházát, ahol az angol és német nyelvű e-könyveken túl magyar nyelvű tartalom is megtalálható lesz. Az Európában jelenleg egyedülálló olvasó értékesítése a harmadik negyedévben kezdődhet meg a társaság tervei szerint.
Kapcsolódó cikkek
- Már elérhető az ekonyv.hu webáruház
- Színes, új technológián alapuló e-könyvolvasó
- Az iPad debütálásával egy napon elindítja e-book üzletágát a Kulcs-Soft
- Apple gépeken is olvashatók az Amazon könyvei
- CeBIT 2010 - A különleges kijelző akadályozza az eBook-olvasók terjedését
- Az Amazon új alkalmazásokkal kínálja a Kindle-t
- A Bookline.hu megvásárolta a NetPiac.hu-t
- E-könyvek mobil szélessávon
- Hamarosan piacra kerül a Kindle DX nemzetközi verziója
- Feltörték a Kindle másolásvédelmi kódját
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.