Átalakítja szervezetét a Magyar Telekom, távozik Winkler

A társaság szerdai közleménye szerint a lakossági szolgáltatások üzletágat a szervezeti változások hatálybalépéséig, 2010. július 1-jéig Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója irányítja. A közlemény szerint a szervezetet azért alakítják át, hogy a társaság a gyorsan változó piaci és gazdasági környezetre még hatékonyabban tudjon reagálni.
A változások erősítik a marketing, az értékesítés és a technológiai területek közötti együttműködést, és lehetővé teszik, hogy a társaság hagyományos vezetékes és mobil szolgáltatóból egy innovatív, a kikapcsolódás élményét nyújtó kommunikációs és információs szolgáltatóvá váljon. Ennek érdekében a cég létrehozza a lakossági piacot érintő termékfejlesztés, kommunikáció, piackutatás és márkastratégia irányítására a marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót, amit Király István, a vállalati szolgáltatások üzletágának marketing igazgatója tölt majd be. Létrehozzák az értékesítési vezérigazgató-helyettesi, illetve a jogi és társasági ügyekért felelős vezérigazgató-helyettesi pozíció: ez utóbbit Máthé Balázs tölti be, aki jelenleg a cég jogi igazgatója. Az új vezérigazgató-helyettesek tagjai lesznek a Magyar Telekom ügyvezető bizottságának is. További változás, hogy Pataki Róbert stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettes irányítási területe kibővül a társaság nagykereskedelmi tevékenységének felügyeletével. Az emberi erőforrás- és a műszaki terület, valamint a vállalati szolgáltatások üzletág irányítását a változások nem érintik.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- A Magyar Telekom 50 forint osztalékot tervez
- A különadó miatt visszafog a Magyar Telekom
- Hitelt vesz fel a Magyar Telekom
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- Magyar Telekom: a beruházásokat és az osztalékpolitikát érintheti a különadó
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.