Új vezetők a BalaBitnál
A közelmúltban két új vezetővel erősítette meg csapatát az IT biztonsági szakma meghatározó hazai szállítója. Keszei Balázs a Microsofttól, Firle Róbert pedig az IBM-től igazolt a BalaBithoz.
A Microsoft Magyarországnál eltöltött öt év alatt Keszei Balázs termékmenedzseri és termékmarketinges feladatköröket látott el, mindemellett pedig a Microsoft és a nyílt forráskódú szoftverek együttműködésével foglalkozott. Így nem is annyira meglepő, hogy üzletfejlesztési vezetőként éppen a nyílt forráskód aktív támogatójaként ismert BalaBitnál folytatja pályafutását. Új munkakörében a jelenlegi és jövőbeli termékportfólió pozicionálásáért, valamint az üzleti modellek kidolgozásáért fog felelni.
Firle Róbert support vezető pozícióba érkezett a BalaBithoz. Az IBM IDC-nél osztályvezetőként mainframe rendszerek level 2-3-as vezetői alkalmazástámogatásáért felelt. Új munkahelyére a BalaBit elmúlt 10 évben mutatott töretlen fejlődése és nyílt vállalati kultúrája vonzotta. Feladatai közé a vállalat globális support szolgáltatásának fejlesztése, az osztály szervezeti felépítésének megerősítése és a csapat vezetése tartozik majd.
A BalaBit 2010-ben is jelentős létszámbővítést valósít meg, az idei évben várhatóan a 40%-ot is eléri a növekedés.
Kapcsolódó cikkek
- Új ügyvezető a Ricoh Hungary élén
- Lévay Örs lett az Externet igazgatóságának elnöke
- Christopher Laska a Telenor új vezérigazgatója
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Kinevezések az NRC marketingkutatónál
- Magyar vezető az Axis Communications kelet-közép-európai kereskedelmi csapatának élén
- A Goodyeartől érkezik az új Xerox-vezető
- Távozik a Magyar Telekom vezérigazgató-helyettese
- Új államigazgatási vezetőt igazolt az SAP
- A Microsoft Magyarország Kft. beszerzési vezetőjének ítélték oda az Év Beszerzési Vezetője címet
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.