Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra

Kiss Ádám Zoltán, 2010. november 27. 10:10

Aki eddig nem igazán érezte, hogy okostelefonja van, most biztosan fogja, az Apple iAd rendszerének európai beindulásával reklámokat kaphat telefonjára. A mobilhirdetési hálózat a L’Oréal, a Renault, a Louis Vuitton, a Nespresso, a Perrier, valamint a levesporairól és margarinjairól ismert a Unilever hirdetéseivel indul a kontinensen.

Az Apple bejelentette, hogy forradalmi mobilhirdetési hálózata, az iAd ez év decemberétől a brit és a francia piacon, 2011 januárjától pedig Németországban is megkezdi működését. Az iAd első európai hirdetői között található a L’Oréal, a Renault, a Louis Vuitton, a Nespresso, a Perrier, a Unilever, a Citi, az Evian, az LG Display, az AB InBev, a Turkish Airlines és az Absolute Radio. Az iAd júliusi, USA-beli indulása óta kínál új, hatékony módszert a hirdetőknek. A szolgáltatás révén az iPhone- és iPod touch felhasználók millióit érhetik el közvetlenül, kedvenc alkalmazásaikban. Az iAd a fejlesztőknek is komoly, új bevételi forrást jelent. A hálózat mindössze négy hónap alatt ügyfelei között tudhatta több mint felét annak a 25 vállalatnak, amelyek a legjelentősebb összeget költik reklámra az Egyesült Államokban. Az IDC piackutató előrejelzései szerint 2010-ben az iAd termeli a mobilfelületen megjelent hirdetésekből származó bevételek 21 százalékát az USA-ban.

Az iOS 4 operációs rendszerbe épített iAd szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a felhasználóknak ne kelljen kilépniük az éppen használt alkalmazásból, ha meg szeretnék tekinteni a hirdetéseket. Így például tovább nézhetik a videókat, folytathatják a játékot, és zökkenőmentesen tölthetnek le egy-egy alkalmazást vagy vásárolhatnak iTunes-tartalmat a hirdetéseken keresztül. A felhasználók átlagosan több mint 60 másodpercet töltenek el egy-egy hirdetés megtekintésével. Az iAd hirdetései a televíziós reklámok narratív jegyeit egyesítik a digitális hirdetések interaktív lehetőségeivel – ezzel alapjaiban nyitnak új utat a hirdetések terén. A hirdetők az advertising.apple.com weboldalon tájékozódhatnak a lehetőségekről. Az iAd hálózatához csatlakozó fejlesztők számos hirdetési formátumot építhetnek be könnyedén alkalmazásaikba, és szabványos, 60 százalékos részesedést kapnak az iAd bevételeiből az iTunes Connect szolgáltatáson keresztül.
 

Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?

Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.

2024. november 20. 13:24

Karácsony korlátok nélkül

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek. 

2024. november 19. 20:46

A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association

A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.

2024. november 19. 19:27

A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai

A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.

2024. november 15. 19:13

Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot

A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták. 

2024. november 15. 18:00

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54