Toshiba Call Center: technológiai segítségnyújtás bárhol, bármikor
A Call Center a +3640 811-811-es telefonszámon Magyarországról helyi tarifával hívható. A Call Center szakembereivel továbbá az info@toshiba.hu email-címen is felvehetjük a kapcsolatot.
„A Call Center indításával egy időben bevezetjük az ún. „Pick-up and return” szolgáltatásunkat is, ami ingyenes, Magyarországon történő háztól házig történő szállítással kiegészített garanciát jelent. Mivel szervizeink hazánkban működnek, nincs szükség a termékek költséges külföldre küldésére sem. Ezért amellett, hogy országon belül ingyenesen szállítjuk a javításra szoruló eszközöket, a felhasználók akár személyesen is be tudják vinni azokat szervizeinkbe, továbbá a teljes javítási folyamatot a weben is figyelemmel tudják követni” – mondta Szabó Tamás, a Toshiba magyarországi marketingvezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Két új Toshiba Ultrabook
- Toshiba Ultrabook 799 dollárért
- Portégé Z830 és Satellite Z830: Új ultrahordozható notebookok a Toshibától
- Leglopottabb laptop-márka: Toshiba
- Toshiba Qosmio F750 3D - szemüveg nélkül 3D
- Csúcskategóriás notebookok igényes játékosoknak
- Nagy teljesítményű és energiatakarékos Toshiba notebook
- Bővül a Toshiba Satellite L sorozata
- Prémiumkategóriás Toshiba „erőgépek”
- Új, könnyű Toshiba Portege noteszgép Intel Sandy Bridge processzorral
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.