Microsoft Dynamics CRM Online – ügyfélkezelés a számítási felhőben
Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója bejelentette, hogy mától elérhető a Microsoft Dynamics CRM Online, az ügyfélkapcsolatok kezelésére kifejlesztett Dynamics CRM 2011 számítási felhőben futó verziója. Az online elérhető funkciókat kínáló változat mind az értékesítési, mind az ügyfélszolgálati, mind a marketing funkciók területén sok újdonságot kínál elődjéhez képest. A Microsoft Dynamics CRM 2011 helyben telepíthető, illetve a partnerek által hosztolt szolgáltatásként bérelhető változata világszerte február 28-tól lesz elérhető.
A bejelentés fontos eleme, hogy a későbbiekben nemcsak az észak-amerikai felhasználók csatlakozhatnak a Microsoft Dynamics CRM Online rendszeréhez, mivel az immár 40 ország 41 nyelvén válik elérhetővé, és a tesztidőszakban ingyenesen kipróbálható a http://crm.dynamics.com oldalon történő regisztráció után. A Microsoft Dynamics CRM Online 2011 előfizetési díja 2011. június 30-ig kedvezményes, felhasználónként és havonta mindössze 31 euró, az akciós időszak után pedig felhasználónként 41 euró/hó.
A Microsoft Dynamics CRM Online a munkatársak hatékonyságát könnyen kezelhető, intelligens és összekapcsolt felületének köszönhetően javítja:
· Az új generációs natív Microsoft Outlook kliens, a böngészőalapú és mobil elérés, a funkcióorientált tervezés és a fejlett személyre szabási lehetőségek révén ismerős felhasználói élményt nyújt az értékesítési, ügyfélszolgálati és marketing terület munkatársai számára.
· A folyamatvezérelt párbeszédek, a teljesítményt a célokkal összehangoló üzletiintelligencia-megoldások, valamint a valósidejű adattáblák segítségével a lehető legfrissebb információk érhetők el, amelyek kritikus fontosságúak az értékesítők, ügyfélszolgálatosok és marketingesek számára.
· A rugalmas felhő-alapú fejlesztés, a Windows Azure interoperabilitás, a Microsoft SharePoint-képességek és az új Microsoft Dynamics Marketplace révén a felhasználók és a partnerek könnyedén konfigurálhatják és személyre szabhatják a Microsoft Dynamics CRM-et, hogy az a legkülönlegesebb igényeknek is megfelelhessen.
„A szolgáltatásként elérhető értékesítési rendszer racionális kihasználtsággal a bérleti díj többszörösét hozhatja bevételben. Az üzleti hatékonyságot egyre inkább az határozza meg, hogy egy vállalkozás milyen gyorsan és milyen pontosan tudja kielégíteni ügyfelei aktuális igényeit – mindezek megvalósítását segíti a Dynamics CRM Online” – mondta Wentzel István, a Microsoft Magyarország CRM specialistája.
A Microsoft Dynamics CRM 2011 részletesen is bemutatkozik a január 20-i virtuális szakmai fórumon, amely egy internetes regisztráció után online megtekinthető. Aktuális információk a Twitteren találhatók: http://www.twitter.com/msdynamicscrm
Kapcsolódó cikkek
- Digitális felhőbe száll a zenepiac
- A Microsoft újabb kiskereskedést nyit Kaliforniában
- E-média táblagép és a felhő-alapú e-könyvesbolt a Sharptól
- A Kinect varázstükre
- Microsoft: „Amit reggel raktak, leomlott estére…”
- ARM processzorokkal előre törhet a Microsoft
- RealNetworks Unifi: új felhő az internet egén
- Ballmer: 2010 semmihez sem hasonlítható jó év volt
- CES 2011: Az Apple megpróbálja „ellopni” a show-t
- Ingyenes kalózos játék és tesztek a MS karácsonyi kosarában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
Globális adózási jövőkép: Paradigmaváltás az ENSZ kezdeményezésében?
A nemzetközi adózás szabályrendszerében jelentős változás közeleg: az ENSZ új adóügyi keretegyezményen dolgozik, amely az OECD jelenlegi reformjaitól eltérő módon kínálna megoldásokat, különös tekintettel a fejlődő országok érdekeire. A tervezett rendszer átfogó célja, hogy a multinacionális vállalatokat és vagyonos magánszemélyeket is érintő, méltányosabb és átláthatóbb globális adózási környezetet teremtsen. Vajon milyen hatással lesz mindez a digitális gazdaságra, és hogyan befolyásolja majd a már bevezetés alatt álló globális minimumadót?
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.