Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon

Vértes Judit, 2011. február 9. 09:08

Az Insight Express elmúlt év végére vonatkozó kutatásai azt mutatják, hogy az okostelefonok tulajdonosai az ünnepek alatt is sok mindenre használták eszközüket a vásárlásaik során: 20-30 százalékuk fogadott üzenetet különböző akciókról (egyre inkább jellemző a tudatos vásárló), összehasonlították az árakat, termékismertetőket néztek, kuponokat vásároltak. Ezek az új vásárlói szokások lehetőséget adnak a kereskedőknek a vásárlókkal való kapcsolattartásra, bizalmuk elnyerésére. Az előrelátó kereskedők ki is használják ezt, és stratégiájukat az új vásárlói elvárások – tudatosság, megfontoltság, elkötelezettség, megtérülés, lojalitás – szerint alakítják.

Például a kereskedő -  – olvashatjuk Tobi Elkin egyik cikkében. (Mobile Web: Best Practices for Retailers) - a mobil eszközökön keresztül építhet a tudatosságra, azáltal, hogy a termékeiről információt közöl, weboldalakon vagy alkalmazásokon keresztül. Erősítheti az elkötelezettséget személyre szabott kuponokkal, vagy speciális ajánlatokkal, esetleg sorsoláson való részvétellel. A megfontolt vásárlást segíti, ha ingyenes kipróbálást biztosít a kereskedő, vagy a közösségi oldalakon olvasható más vásárlók véleménye.

A mobil eszközök adta lehetőségek kihasználása még Amerikában is sok kereskedőnél fejleszthető. Az amerikai kereskedők 60,7%-a tervezi a mobilt eszközökön való jelenlétük szélesebb körű kiaknázását a forgalmuk javítása érdekében, és 40%-uk mondta, hogy több alkalmazást, mobil web oldalt szeretnének bevezetni a jövőben.

 

Kulcsszavak: hirdetés mobil marketing

hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Csökken a magyar vállalkozások száma, a MI pedig alig várja, hogy ezen lendítsen

Csökken a magyar vállalkozások száma, azaz a megszűnések és felszámolások meghaladják az újonnan alapított cégek számát, amelyek hátterében a nem elég körültekintő üzleti tervezés, vagy akár a nem hatékony munkafolyamatok állhatnak – derül ki a Billingo, az egyik leggyakrabban használt, online számlázóprogramot fejlesztő hazai cég összefoglalójából. 

2024. június 23. 13:54

Egy megfizethető 27 hüvelykes monitor, amely egyensúlyt teremt az immerzió és a sebesség között

Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gamer monitor és IT-kiegészítő márkája – örömmel jelenti be az AOC GAMING C27G2Z3/BK modellt, egy ívelt 27 hüvelykes (68,6 cm) Full HD monitort, amely ötvözi a magával ragadó vizuális élményt a villámgyors teljesítménnyel. Az egyaránt versenyző és alkalmi játékosok számára tervezett C27G2Z3/BK 280 Hz-es képfrissítési sebességgel, akár 1 ms GtG és 0,5 ms MPRT válaszidővel, valamint 1500R görbületű, nagy kontrasztú Fast VA panellel büszkélkedhet, mindezt megfizethető áron.

2024. június 23. 12:10

Különleges naperőmű kezdte el működését Környén

Egyre több magyarországi iparvállalat tesz komoly lépéseket, hogy zöldebbé tegye energiafogyasztását. Számukra azonban kihívást okozhat, hogy az időjárásfüggő naperőműveket hogyan integrálják költséghatékonyan rendszereikbe. 

2024. június 23. 10:22

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket

2024. június 20. 16:28

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02