Milyen lehetőséget kínál a kereskedők számára a vásárlók zsebében lapuló telefon
Az Insight Express elmúlt év végére vonatkozó kutatásai azt mutatják, hogy az okostelefonok tulajdonosai az ünnepek alatt is sok mindenre használták eszközüket a vásárlásaik során: 20-30 százalékuk fogadott üzenetet különböző akciókról (egyre inkább jellemző a tudatos vásárló), összehasonlították az árakat, termékismertetőket néztek, kuponokat vásároltak. Ezek az új vásárlói szokások lehetőséget adnak a kereskedőknek a vásárlókkal való kapcsolattartásra, bizalmuk elnyerésére. Az előrelátó kereskedők ki is használják ezt, és stratégiájukat az új vásárlói elvárások – tudatosság, megfontoltság, elkötelezettség, megtérülés, lojalitás – szerint alakítják.
Például a kereskedő - – olvashatjuk Tobi Elkin egyik cikkében. (Mobile Web: Best Practices for Retailers) - a mobil eszközökön keresztül építhet a tudatosságra, azáltal, hogy a termékeiről információt közöl, weboldalakon vagy alkalmazásokon keresztül. Erősítheti az elkötelezettséget személyre szabott kuponokkal, vagy speciális ajánlatokkal, esetleg sorsoláson való részvétellel. A megfontolt vásárlást segíti, ha ingyenes kipróbálást biztosít a kereskedő, vagy a közösségi oldalakon olvasható más vásárlók véleménye.
A mobil eszközök adta lehetőségek kihasználása még Amerikában is sok kereskedőnél fejleszthető. Az amerikai kereskedők 60,7%-a tervezi a mobilt eszközökön való jelenlétük szélesebb körű kiaknázását a forgalmuk javítása érdekében, és 40%-uk mondta, hogy több alkalmazást, mobil web oldalt szeretnének bevezetni a jövőben.
Kapcsolódó cikkek
- Intercom-os és E.ON-os múltja van a Magyar Telekom új PR-igazgatójának
- Új kereskedelmi igazgató a Sanoma Budapestnél
- Az Amnesty International elitéli, hogy Vodafone engedelmeskedett az egyiptomi tiltásnak
- Az internet után a mobil is néma, mint szfinx
- Mi kell a "lájkoláshoz"?
- Live preview banner-teszt; avagy hirdetés csak Neked, csak itt, csak most
- A Facebook a mobilra fokuszál
- Hol hat a nőknek szóló közösségi marketing?
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- Lady Gaga és Alicia Keys távozik a Twitterről és a Facebookról
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Szembarát kijelző és intelligens funkciók az MWC egyik sztárjától
A TCL, a kijelző-innovációk globális éllovasa, büszkén jelenti be, hogy az MWC 2025 során bemutatott TCL NXTPAPER 11 Plus tablet Európában is elérhetővé vált.
Biztonság és hatékonyság a Cloud NAS operációs rendszerben
A QNAP Systems, Inc. (QNAP) bemutatta a QuTScloud c5.2 verzióját, a legújabb frissítést a Cloud NAS operációs rendszerhez. Az új verzió bevezeti a Biztonsági központot, egy proaktív biztonsági alkalmazást, amely figyelemmel kíséri a Cloud NAS fájltevékenységeit, és védelmet nyújt a zsarolóvírusokkal szemben. Emellett a QuTScloud c5.2 jelentős optimalizálásokat kínál, egyszerűsítve a műveletek és a menedzsment folyamatát a gördülékenyebb felhasználói élmény érdekében.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.