Kinek hisznek 2011-ben a netezők?
A közösségi média hatalmat adott a fogyasztók kezébe azáltal, hogy mind az információt, mind a véleményüket (egy árucikkről, egy eladóról) sok emberrel megoszthatják. A Global WebIndex 2011-es kutatása, mely a Trendstream és a Lightspeed reserch adatain alapul, azt mutatja, hogy a közösségi oldalakon megosztott információkba vetett bizalom a 2009-es évhez képest 50%-kal emelkedett, miközben a TV-kbe, újságokba és más hírforrásokba vetett hit gyakorlatilag nem változott. Emelkedett a mikroblogokon (pl. Twitter) ajánlott termékek iránti bizalom is, mintegy 20%-kal.
A „bizalom barométer” azt is kimutatta, hogy az emberek egyre kevésbé bíznak a „több embernek tetszik” / „person like me” típusú ajánlatoknak, miközben fontos - talán a legfontosabb - a barátok véleménye, és emelkedik a szakemberek által tett ajánlatokba vetett hit is.
Kapcsolódó cikkek
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Yahoo: személyre szabott tartalom
- Arculatváltás mellé egy új online médium: Ispiro.hu
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- Letölthető az online sajtótermékek regisztrációjához szükséges formanyomtatvány
- Online televíziós és rádiós hírszolgáltatás Magyarország és Románia között
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
- Naponta a Napiról
- The Daily: az újság és az online között félúton
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Élje át a "Yes" Moment Élményt az electronica-n
Jubileumi évében, november 12-15. között a világ vezető elektronikai szakvásárán minden a „Minden elektromos társadalom” körül forog – ideális helyszín a Conrad Sourcing Platform lehetőségeinek megismerésére! A Conrad Electronic beszerzési platformként személyre szabott digitális megoldásokat kínál üzleti ügyfeleinek, hogy még hatékonyabbá tegye a beszerzést. Különösen, ha rövid időn belül nem tervezett műszaki igények fedezéséről van szó.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.