DBH: négszázmilliós befektetés a felhőszolgáltató CE On-Demand Zrt-be
Az 5 milliárd forintos kockázati tőkelapot kezelő DBH Investment 410 millió forintot fektet az egri székhelyű felhő szolgáltatással foglalkozó Central Europe On-Demand Zrt-be (CE On-Demand).
A CE On-Demandnak jelenleg tíz országban vannak partnerei és ügyfelei Közép-Európában. A CE On-Demand Magyarországon egyedüliként foglalkozik kizárólag felhő szolgáltatásokkal a közép-európai piacra koncentrálva. Szolgáltatásai elsősorban partnerein keresztül érhetőek el. Jelenleg közel húsz stratégiai partnere van a cégnek, és piaconként legalább egy telekommunikációs szolgáltató, akik saját márkájuk alatt értékesítik a CE On-Demand felhőszolgáltatásait. A befektetett összeget a régión belüli további terjeszkedésre, valamint infrastrukturális fejlesztésekre kívánják felhasználni.
Ez az ötmilliárdos tőkelapot kezelő DBH Investment eddigi legnagyobb volumenű befektetése. 2010-ben a DBH Investment 855 millió forintot helyezett ki 3 technológia intenzív kis – és középvállalkozásba. A kockázati tőkealap 340 millió forintot invesztált a gyógyszertechnológiai fejlesztésekkel foglalkozó NANOFORM Magyarország Kft-be, 200 millió forintot az orvosieszköz-fejlesztésre és gyártásra szakosodott Proinvest Hungary Kft-be és 315 millió forintot az ipari automatizálási eszközök gyártására szakosodott C-TECH Menedzsment Kft-be.
Kapcsolódó cikkek
- Szerbia leállíthatja az állami távközlési vállalat eladását
- Közel 10 százalékos árbevétel-növekedés a 77 Elektronika Kft.-nél
- Válság alatt is növekedett az ACE Telecom
- Kiemelt helye van Magyarországnak a Samsung világában
- A tűzoltóság elállt a Synergonnal kötött szerződéstől
- Obama látogatása az Intelnél
- Pozsonyban lesz a Deutsche Telekom új szolgáltatási központja
- Lekörözte a nyugati versenytársakat a legnagyobb kínai számítógépgyártó
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- Növekvő EBIT és profit az IFS-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.