Két konferencia az online kereskedelemről
Ahogy egyre inkább az interneten szerezzük be repülőjegyünket, a karácsonyi ajándékokat, vagy akár a bioélelmiszert, ahogy a hálón keresztül foglalunk szállást, intézünk adóügyeket, vagy jelentkezünk be az ügyfélszolgálatra, úgy válik egyre divatosabbá, hogy mindezekről a kérdésekről beszéljünk is, szakmai konferenciák keretében mérjük fel ezen új piaci terület jellemzőit, hatásait. Tavasszal két e-commerce konferenciát is rendeznek: március 29-én a PC World invitálja konzultációra a webáruházak üzemeltetőit, illetve az e-kereskedelem terén most induló vállalkozásokat a Kinnarps Hungary Váci úti irodaházába; május 5-én és 6-án pedig a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SZEK.org) tartja immár nyolcadik e-kereskedelmi konferenciáját a gárdonyi Nautis Vital Hotelben.
Ez utóbbi - hűen a hagyományhoz - a GKI-NET-nek a 2010-es év e-kereskedelmi eredményeit és az idei prognózisokat bemutató, és először a konferencián elhangzó kutatási jelentésével kezdődik. A további programban kiemelt szerepet kap a közösségi vásárlás üzleti modelljének és működő példáinak bemutatása, a várható fejlődési irányok és piaci hatások elemzése, megvitatása, nemzetközi kitenkintéssel és külföldi előadóval.
A SZEK-konferencián külön szekció foglalkozik majd az egyre inkább komplex médiaeszközzé váló mobiltelefonokkal és egyéb mobileszközökkel, azó esik azok e-kereskedelmi lehetőségeiről, jelenlegi felhasználásairól és az áttörés várható idejéről; valamint a mobil eszközökön való hirdetések speciális lehetőségeiről. További előadások foglalkoznak az áruházi számok, statisztikák rejtelmeivel és az elemzés hatékonyságával.
A rendezvény második napján egy barátságos villásreggeli közben a hazai e-kereskedelmi szakma legismertebb sikertörténeteinek főszereplőivel, valamint az e-kereskedelem területén ígéretes vállalkozások után kutató befektetőkkel beszélgethetnek a résztvevők személyes sikereikről, a piaci kilátásokról, új vállalkozásokról, ötletekről és az eredményes internetes cégépítés titkairól
Az időben közelebbi - március végi - PC-World rendezvény is külön hangsúlyt fektet a mobiltechnológiai kihívásokra. Az e-Commerce 2011 betekintést enged a jó üzlet- és ügyfélszerzési módszerekbe, hasznos segítséget kínál a boltindításban és a profitábilis működés területén.
A két kifejezetten e-commerce rendezvény mellett a SZEK.org más rendezvényeken is szerepet vállal az elektronikus kereskedelem népszerűsítési érdekében, így például most tavasszal az április 6-i SmartMobil konferencián, és a májusi SZEK-konferenciát közvetlenül megelőző Media Hungaryn is.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilkonferencia: élmény veled élni
- Csütörtökön jön a BI Évkönyv bemutató konferencia
- Webshopban is árul a Lindab
- A török miniszterelnök nyitja meg - Angela Merkel társaságában - február 28-án a CeBIT-et
- 60 ezer feletti látogatószámmal zárt a Mobile World Congress
- Rekordokat dönt a Mobile World Congress
- Pályázati tervek: 2011 e-business szakdolgozata
- E-kereskedjünk-e – Indítsunk webáruházat!?
- Hatékonyságnövelés, közösségi média és a nők internetes szerepe
- Válságban is jó üzlet a webshop
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén
A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Karának EyeRider csapata elnyerte az első helyet a 2024-es Cybathlon Vision Assistance kategóriájában.
Videojáték és e-sport kutatás 2024
Az e-sport hazai ismertsége és népszerűsége folyamatosan növekszik, a felnőtt magyar lakosság háromnegyede hallotta már a kifejezést, és 1 millió fő játszik is heti szinten e-sport játékkal – derült ki a Reacty Digital és a HUNESZ 2024-es videójáték és e-sport kutatásából. A bázis növekvő méretének köszönhetően a kapcsolódó költések összege is növekedett, éves szinten elérte a 80 milliárd forintot. Egyre több e-sport játék jelenik meg okostelefonra is, ami 2024-ben már érzékelhető hatással van a videójátékozási szokásokra.
Robotkutyákat tesztel a Boxy fulfillment logisztikai központ
A Boxy fulfillment szolgáltató hosszútávú technológiai fejlesztési projektjének keretében pilot programot indított a négylábú robotok e-kereskedelemben történő alkalmazási lehetőségeinek felmérése érdekében. A kísérlet célja, hogy feltérképezze a robotikában rejlő rugalmasság és autonómia olyan aspektusait, amelyek hozzájárulhatnak az e-kereskedelmi logisztika hatékonyságának növeléséhez, valamint a vásárlói és munkavállalói élmény javításához.
Együttműködik az ABB és a Zumtobel Csoport
A globális technológiai piacvezető ABB és az ausztriai székhelyű, a professzionális világítási megoldások terén világelső Zumtobel Csoport bejelentette, hogy stratégiai partnerségre lép. Céljuk az intelligens épületmegoldások és az egyenáramú (DC) ipari termékalkalmazások fejlesztése. Az együttműködő felek azt tervezik, hogy a fenntartható épületek számára integrált, intelligens megoldásokat kínálva jelentős hozzáadott értéket teremtsenek a kereskedelmi, ipari és intézményi szektorban tevékenykedő ügyfelek számára.
A Telekom ügyfelei számára már minden budapesti metróvonalon elérhető az 5g szolgáltatás
A Telekom november 11-étől az összes budapesti metróvonalon elérhetővé tette az 5G hálózatot ügyfelei számára, amelyet 5G-képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.