Nagy Kreatív Nap: Hatékonyság vs. kreativitás

forrás Prim Online, 2011. április 20. 12:26

Hogyan lehet a hatékonyságot a kreativitás szolgálatába állítani és hogyan profitálhatnak a márkák a kreatív kommunikációból? - ezek az idei Nagy Kreatív Nap legfontosabb kérdései.

"Óriási megtiszteltetés és kihívás a saját taktikád ellen játszani, amelyet átvettek az ellenfelek" - mondja Kemény Dénes, az olimpiai bajnok magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya az április 28-án, az angyalföldi Kult13-ban megrendezésre kerülő Nagy Kreatív Nap konferencián tartandó előadásának címében.

A rendhagyóra tervezett, Szigeti Péter Kreatív-főszerkesztő moderálásával lebonyolított prezentációban a sportvezető arra a kérdésre próbál válaszolni, hogy milyen párhuzam húzható a sportban és a marketingben elérhető sikerek közé, mit tanulhatnak a hirdetők, illetve az ügynökségeik azoknak a csatáknak a tapasztalataiból, amelyeket az ő csapata vívott meg az lemúlt években a világ számos uszodájában.

A konferencia egyik célja, hogy szakítva a hazai marketingkommunikációs konferenciák megszokott gyakorlatával, ne csak a szűken vett szakmai témák és előadók kerüljenek sorra, hanem ezeken kívül olyan határterületeken tevékenykedő kiemelkedő szakembereket is megszólaltassanak, akik tudása és tapasztalata hasznos lehet a szakmai résztvevők számára. Így Kemény Dénes mellett előadást tart Baán László, a Szépművészeti Múzeum igazgatója, aki a múzeumi, illetve a művészeti kommunikáció és a klasszikus márkakommunikáció között von majd párhuzamokat. Érdekes előadásra számíthatunk Barizt Sarolta Laura domonkos nővértől, aki a kilencvenes években a Pepsi regionális kereskedelemfejlesztési menedzsereként tevékenykedett, majd egy hirtelen váltással apácának állt. A múltjával azonban mégsem szakított teljesen: közgazdászként továbbra is tart előadásokat. Ezútal arról fog beszélni, hogy milyen egyéb szempontok jöhetnek számításba egy márkatulajdonos számára, amikor a hatékonyság és kreativitás dimenziói között kell választania.

Rajtuk kívül a főelőadók közt lesz még az egyik legtehetségesebbnek tartott hazai kreatívszakember, Jedlicska Márton, a Kirowski társ-kreatívigazgatója, Rétai Martin, az egyik legsikeresebb hazai start-up vállalkozás, a mobiltelefonos megoldásokat fejlesztő Pocket Guide alapítója és Will Rust, az Ogilvy Budapesten és Kijevben párhuzamosan tevékenykedő társ-kreatívigazgatója, aki alig beszélt idáig hazai szakmai rendezvényeken. Az előadók között lesz továbbá Rupert Slade, a PHD regionális vezetője és Lakatos Péter, a Vodafone vezérigazgató-helyettese, akiket szintén viszonylag ritkán hallhatunk. A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének (MAKSZ) szekciójában reklámhatékonysággal foglalkozó, gyakorlatorientált esettanulmányokkal találkozhat majd a közönség, és megismerhetjük azokat a kampányokat is, amelyek a legnagyobb hatást gyakorolták a kommunikációs szakma különféle ismert szereplőire.

A 2011-es Nagy Kreatív Napra a jelentkezési lap és további információk itt tölthetők le.

Kulcsszavak: marketing

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel

Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.

2024. június 15. 11:48

Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását

Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét. 

2024. június 14. 19:25

Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába. 

2024. június 14. 17:43

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.

2024. június 14. 15:59

Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz

Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.

2024. június 14. 14:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30