Arccal az ügyfelek felé

Fekete Gizella, 2000. május 3. 21:35
A két hete alakult Siebel Systems Magyarország Kft. implementációs partnereként tartott május 3-án CRM szemináriumot a KFKI Számítástechnikai Rt. Egyedi Alkalmazás-Fejlesztési Irodája (IFI).
Az 1993-ben alapított, kizárólag az ügyfélkapcsolat kezeléssel járó gondokkal küszködő vállalatok számára megoldásokat, eBusiness alkalmazásokat kínáló kaliforniai Siebel Systems ügyfelei között ma már olyan világmárkát képviselő vállalkozások találhatók, mint a Compaq, az IBM, a Lucent Techologie, a Microsoft, a Siemens, a Sun vagy a Yahoo, melyek közül például a Lucent Technologie és az IBM a cég stratégiai partnereivé is váltak. A szövetségek tartalmáról a két cég magyarországi vállalataitól jött szakemberektől hallhattak a résztvevők. Az implemetáció során helyi partnereire támaszkodó Siebel Systems előadója, Aidan Callay elsősorban a termékkel elérhető eredményekre és megtérülési mutatókra koncentrált, hangsúlyozva, hogy CRM megoldásukkal bármilyen értékesítési csatorna (web & e-mail, hívásközpont, ügynöki, viszonteladói) esetén eredményes és hatékony lehet a legkülönbözőbb ipari és szolgáltatási területeken (pénzintézet, biztosítás, kommunikáció, energia stb.) tevékenykedő felhasználóik ügyfélkapcsolat kezelése. A különböző CRM munkahely típusokat, a Siebel termékek szolgáltatásait - eladás- és marketing támogatás, ügyfélszolgálat - és a felhasználókkal való kapcsolattartás lehetőségeit a KFKI IFI-től Sipos Győri Attila ismertette, míg az Iroda CRM rendszerek létrehozásához és működtetéséhez kapcsolódó szolgáltatásait tartalmazó keretrendszer elemeiről (pl. folyamat kezelés, alkalmazás fejlesztés, architektúra kezelés, modellezés, megvalósítás, üzleti elemzés) - külön kiemelve az IBM és a Lucent kapcsolati pontokat - Tomsics László beszélt.

Szarka István, az IBM Global Service munkatársa a Siebel CRM alkalmazásaiban felhasznált, illetve az általa támogatott IBM megoldásokat és a téma kapcsán a KFKI IFI-vel közös szolgáltatásaikat mutatta be, míg a Lucent Technologies CRM Slutions Team-étől Hraskó Gábor a két cég stratégiai szövetségében meghatározott Lucent megoldásokat ismertette. Az említett szövetség egyrészt a Lucent ügyfélszolgálati és munkafolyamat vezérlési termékeinek és a Siebel front-office alkalmazásának az egyszerűbb és intelligensebb ügyfélkapcsolat szervezés érdekében történő integrálására vonatkozik, de a multimédia környezetben történő munkafolyamat vezérléshez készült CRM Central 2000 szoftverüknek a Siebel Enterprise Applicationnal és a Siebel eBusiness alkalmazásokkal való integrálásáról, vagyis a két cég back- és front-office rendszereinek együttműködéséről is szól, amellyel az üzleti folyamatoknak a vállalat egészén keresztüli megvalósítását támogatják.

Kulcsszavak: KFKI Siebel CRM ügyvitel

Az AI segítségével teszi hatékonyabbá az energetikai rendszerek felügyeletét a Ganz

Új, mesterséges intelligencia alapú szakértői megoldást fejlesztett ki a Ganz Transzformátor- és Villamos Forgógépgyártó Kft. A Ganz Intelligent Solutions Expert System a villamosenergia-ipari eszközök, különösen teljesítmény transzformátorok, motorok és generátorok állapotfelméréséhez, diagnosztikájához és karbantartás ütemezéséhez nyújt digitális megoldást. 

2024. november 5. 10:18

Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen

Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.

2024. november 4. 17:26

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 15:44

Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája

Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.

2024. november 4. 15:07

A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at

A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.

2024. november 4. 14:06

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59